איך לעלות את ערך הנכס במאמר הקרוב נספק את כל הטיפים. אחת הדרכים הכי טובות להעלות מיידית את הערך של נכס קיים היא להתייעץ עם איש מקצוע לגבי עיצוב חלל הפנים. אבל למה זה קורה, איפה זה מתאים ואיך בוחרים את המעצב הנכון? הנה כל התשובות

עלייה בערך של נכס נדל"ן היא פונקציה של מספר גורמים. ראשית, יש להביא בחשבון את הביקוש לנכס מצד קונים או שוכרים. ככל שהביקוש גבוה יותר, כך המחיר של הנכס יעלה בלי קשר לשאלה מה הגודל שלו או מה קורה בתוך החדרים. בשלב הזה, העלייה היא בערך של השטח עצמו והיא גם תקפה בכל האזור.

הביקוש לנכס יכול לעלות גם בגלל דברים שקורים בסביבה – כמו למשל פיתוח עירוני, תחנת רכבת חדשה, בית ספר נחשק וכן הלאה. מטבע הדברים, אלו לא גורמים שבעלי נכסים יכולים לשלוט עליהם. לכן, הדרך הכי טובה להעלות את ערך הנכס באמצעות כלי שיש לכל בעל דירה הוא כמובן עיצוב פנים.

איך לעלות את ערך הנכס?

התייעצות עם מעצב פנים היא צעד פשוט שיש לו המון השלכות חיוביות על ערך הנכס. כאשר איש מקצוע מעורב בהחלטות שונות סביב עיצוב חלל הפנים, זה אומר שמנצלים אותו טוב יותר.

מלבד האמור לעיל, כדאי לעצב את חלל הפנים על מנת לייחד דירות יד 2 אחת מהשנייה. בהרבה מאוד מקרים אדריכלות ועיצוב פנים הוא מה שגורם לפערי מחירים של עשרות אחוזים בין דירות שנמצאות באותו בניין וחולשות על אותו שטח. את זה אפשר לראות בסוגים שונים של השקעות נדלן ובכל רחבי הארץ – בלי קשר לביקוש למגורים באזור מסוים לעומת אזור אחר.

האם יש הבדל בין עיצוב משרדים ודירות?

עיצוב נכון של נכס מניב למכירה יכול להשפיע לטובה על ערך הנכס בדיוק כמו עיצוב חלל של דירת מגורים. אבל בפועל, יש הבדל בין האופן שבו מעצבים כל אחד מהחללים האלה. אך היות ולא מצופה מבעלי הנכסים לדעת איך עושים את זה, הפתרון הוא להתייעץ עם מעצב פנים מקצועי.

מעצב פנים יידע לזהות את המאפיינים המיוחדים של חלל הפנים ולחשוף את הפוטנציאל שלו. במשרדים למשל, מעצב הפנים יתאים את הסגנון לדרישות של קהל היעד והלקוחות. אבל בבתים פרטיים, מעצב פנים יביא בחשבון את השימוש היום יומי בנכס ואת צרכי המשפחה.

אולי יעניין אתכם גם:

משרדים לקניה>> 

כמה עולה לעצב את הנכס?

איך לעלות את ערך הנכס ? אפשר להעלות את ערך הנכס על ידי מעצב פנים ובלי לחרוג מהתקציב. כדי לעשות את זה, דואגים להתאמה אישית בין סגנון העיצוב לבין הטעם האישי.

בשורה התחתונה, הדברים הקטנים עושים הבדל גדול בעיצוב המשרד והבית. מלבד הניצול הפונקציונאלי של המקום הפנוי או החדרים, התייעצות עם מעצב פנים היא גם דרך מעולה לרענן את הדקורציה ואת האסתטיקה.