בעלות על נדלן זה בהחלט נכס היום. אבל אם כבר יש לנו אוצר ביד, לא ננסה לגרום לו להיות שווה יותר? בשנים האחרונות חשיבותו של העיצוב רק גדל והתעצם, ובעולם הנדלן מדובר כבר בתנאי הכרחי. אך אין צורך לרוץ ולהוציא מאות אלפי שקלים על שיפוץ כולל. ריכזנו עבורכם חמישה מהלכים שיעשו הבדל משמעותי בשווי הנכס ובלי להשתעבד לשיפוצים בלתי נגמרים.

החלפת ריצוף

הרצפה היא חלק נרחב ומשמעותי ביותר בכל בית. לכן היא גם פקטור חשוב ומשפיע מאוד בעיצוב הכולל של הבית. אחד הדברים הראשונים שנשים אליהם לב כשנכנס לבית כלשהו יהיה כנראה הריצוף. החלפת הריצוף זהו לא מהלך קיצוני כמו שיפוץ כולל ועדיין מהווה שדרוג משמעותי. היום האפשרויות השונות בהחלט עונות לנו על הרבה מאוד צרכים שונים. נוכל להחליף את הריצוף לריצוף כהה למשל, או אפילו לפרקט. כל סגנון ריצוף יביא איתו אמירה אחרת.

שדרוג מקלחת

חדר השירותים והמקלחת הוא אחד החדרים שהכי חשוב לשמור בו על מצב טוב ויש לומר אפילו חדש. כשאנחנו פוגשים בחדר מקלחת מוזנח או ישן מאוד, גם אם הניקיון בו יהיה מעולה, אנחנו נקבל רושם לא טוב מהחדר. שיפוץ אמבטיה, החלפת הכיור או החלפת הריצוף, יתרמו משמעותית לתחושה הטובה שנוכל לקבל מחדר חשוב זה.

שדרוג הסלון

החלל הראשון שבדרך כלל פוגשים בכניסה לבית. ניתן להבין מתוך זה את חשיבותו. הסלון בדרך כלל מעיר הרבה על מידת ההשקעה בבית. וגם אם שאר החדרים נראים ממש טוב אבל הסלון במצב לא משהו, הרושם הכללי שיישאר על אורח לא יסתכם כהצלחה גדולה. את הסלון ניצן לשדרג בעזרת דיי הרבה רעיונות שונים, אם באמצעות תוספת לקירות, ריצוף, תאורה ועוד.

בניית חדר נוסף

אם אתם רוצים להשביח את הנכס שלכם בכמה רמות ולא 'בקטנה', בניית חדר נוסף תהיה החלטה משתלמת ביותר עבורכם. אתם מוזמנים לעשות ניסוי קטן ולבדוק כמה עולים נכסים עם מספר חסרים מסוים ולאחר מכן להוסיף חדר ולערוך השוואה. ככלל – ככל שיש יותר חדרים בבית, כך הערך הכספי שלו יעלה.

ביצוע עבודות גבס

ישנם דיי הרבה נכסים שנבנו לפני כמה עשרות שנים, וגם אם הם במצב טוב מבחינת תחזוקה, אין זה אומר שהבנייה שלהם לא ישנה. זאת אומרת, בניה של בתים היום שונה בתכלית מהבניה של פעם, על פי רוב הבניה של היום יפה ומעוצבת יותר. פתרון קל וזול יחסית יהיה ביצוע עבודות גבס. בעזרת הגבס ניתן להוסיף עניין לקירות שונים בבית, ניתן ליצור עוד חללים והפרדות. בקיצור, גבס זהו חומר גלם דיי זול הפותח בפנינו שלל אפשרויות לשדרוג נכס מסוים.

לסיכום, ישנן לא מעט דרכים שונות להשביח נכס נדלן, אך עבור כולן מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצוע מנוסים ומומלצים. להתייעצות עם המומחים האמיתיים היכנסו: https://mrenovations.co.il/