כאשר אנחנו מדברים על רכישת דירה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש וכך אנו גם אמורים להתייחס אליה. רכישת דירה חדשה עלולה להיות מעט מסובכת לאנשים העושים זאת בפעם הראשונה, ישנם לא מעט דברים אותם אתם תצטרכו לדעת טרם רכישת הדירה על מנת להפוך את תהליך רכישת הדירה ליעיל ואפקטיבי.

חסכו בכסף וזמן יחד עם יועץ משכנתאות

כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי רכישת דירה חדשה היא מלאכה לא קלה במיוחד, יחד עם רכישת דירה אנו נתקלים בלא מעט נושאים שונים ובירוקרטיה שלא נתקלנו בה בעבר – תמהיל משכנתא, פרופיל בנקאי ולקיחת משכנתא הם רק חלק מן הביטויים החדשים שתפסו מקום בעולם שלכם. אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לחסוך כסף ולעבור את תהליך רכישת הדירה בצורה נכונה היא דרך עבודה עם יועץ משכנתאות – יועץ זה יעזור לכם לחסוך לא מעט כסף ויהפוך את הליך רכישת הדירה לקל יותר.

  • לחסוך כסף

כאשר אתם עובדים עם יועץ משכנתאות בעל ניסיון אתם יכולים לחסוך לא מעט כסף, ליועץ משכנתאות יש ניסיון בכל הקשור לבניית פרופיל פיננסי והתאמת ההחזר הרלוונטי למשכנתא המושלמת ביותר עבורכם. כמו כן, היות ויועץ משכנתאות לא מוגבל לאף גורם בנקאי ניתן לראות כי יש לו כוח מיקוח גבוה אל מול הבנקים אשר יכול לחסוך לנו ריביות של עשרות ואלפי מאות אלפי שקלים למשכנתא אחת בודדה.

  • לחסוך זמן

אין ספק שרכישת דירה היא עבודה הדורשת מאיתנו לא מעט זמן – זמן זה מתבטא בעבודה אל מול הבנקים והגופים הממנים, בירוקרטיה שונה, עבודה אל מול עורכי דין ונותני שירות שונים. יועץ משכנתאות נותן לכם את כל זה תחת מעטפת אחת מלאכה תוך כדי חיסכון בזמן וכסף – יותר טוב מזה ונשתגע.

לקחתם כבר משכנתא: תמיד אפשר לחסוך

משכנתא היא אמנם התחייבות לטווח ארוך אך יחד עם זאת עדיין ניתן לחסוך גם לאחר לקיחת המשכנתא. מדי שנה הריביות משתנות והמסלולים הופכים להיות אטרקטיביים הרבה יותר כתוצאה מתחרות השוק וירידת הריביות במשק. אנו ממליצים אחת לשנה לבדוק כדאיות למחזור משכנתא, תהליך זה יעזור לכם לחסוך לא מעט כספים בהחזר החודשי של המשכנתא ובריבית הכללית. כמו כן ישנם מספר מקרים בהם אנו ממליצים לכם לבדוק כדאיות מחזור משכנתא:

  • רמת ההחזר החודשי גדלה
  • שינויים בהכנסה
  • כל שנה קלנדרית