משרדים קטנים להשכרה

קבוצת SUN CHEN

משרדים קטנים להשכרה – סן חן

מגוון עסקים מחפשים אחר משרד קטן לפעול ממנו. עורכי דין, רואי חשבון, מעצבים, יועצים, מטפלים ורבים נוספים צריכים מקום עבודה שישרת אותם. בבחינת משרדים קטנים להשכרה יש לשים בראש סדר העדיפויות את הצרכים העסקיים, הנוחות האישית ובהתאם לכך לצאת לדרך. המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותם ולמצוא את המשרד המתאים ביותר עבורכם.

שיקולים בבחירה מתוך משרדים קטנים להשכרה

אפשר למצוא משרדים קטנים להשכרה בכל רחבי הארץ ובשכונות שונות בכל עיר. חלק מהמשרדים נמצאים במקומות מרכזיים יותר מאחרים, חלק מציעים מרחב ברמת גימור גבוהה במיוחד ולכל אחד יש מחיר משלו. אלו השיקולים שאתם צריכים להביא בחשבון בעת בחירת המשרד המתאים לכם.

מיקום

בהתאם לסוג העסק אתם צריכים לקבוע היכן יהיה מיקום המשרד. הדבר מתייחס לא רק לעיר בארץ אלא לשכונה ולקרבה של המשרד למקומות עניין שונים.

  • קרבה לכביש ראשי – בהתאם לסוג העיסוק יש לבחון את חשיבות הקרבה של המשרד לכביש ראשי. יש לקבוע מראש כמה זמן תרצו להשקיע בנסיעה בתוך העיר ולהפעיל שיקול דעת בנוגע לדרך שהמבקרים שלכם יצטרכו לעשות כדי להגיע למשרד.
  • קרבה לתחנת אוטובוס – בהתאם לסוג העיסוק, העובדים והלקוחות יש לקבוע האם חשוב לכם שהמשרד יהיה קרוב לתחנת האוטובוס או לא. אם כן, יש לבחון אילו אוטובוסים מגיעים לאזור ולוודא כי מי שיגיע למשרד יוכל לעשות זאת בקלות גם בתחבורה ציבורית.
  • חניה – יכול להיות שהמשרד עומד לשמש אדם יחיד ויכול להיות שצפויים להגיע לקוחות כל הזמן. אתם צריכים להפעיל שיקול דעת ולהחליט האם חשוב לכם שתהיה במקום חניה זמינה וכמה רכבים יצטרכו להחנות בקרבת המשרד.

רמת הגימור של המשרד

אתם יכולים למצוא משרדים להשכרה בדיוק במיקום שחלמתם עליו ועתה נשאלת השאלה האם רמת הגימור המוצעת תואמת את הצרכים שלכם. יכול להיות שאתם צריכים חלל ריק שתוכלו לשפץ אותו לפני הכניסה ויכול להיות שאתם רוצים למצוא מקום שיתאים בדיוק לצרכים שלכם.

כל האפשרויות קיימות והתפקיד שלכם הוא לקבוע את סדר העדיפויות שנכון לכם. גם אם החלטתם למצוא משרד ולשפץ אותו על פי הנוחות שלכם, חשוב שתגדירו זאת מראש ובהתאם שתמצאו מקום אשר מאפשר לכם לעשות זאת.

עלות ההשכרה והעלויות הנלוות

שאלה שאי אפשר להתעלם ממנה היא שאלת העלויות. כדאי להגדיר את התקציב מראש ולהתייחס למחיר ההשכרה ולהוצאות הנלוות כמו תשלום הארנונה, עלויות החשמל באזור ואחרות. לצד בחינת הנכס יש לבקש את כל הנתונים על העלויות הצפויים כיוון שאלו ישפיעו בסופו של דבר על שורת הרווח שלכם.

בבחינת המחיר יש להתייחס גם לרמת הגימור הנוכחית ולבחון האם תצטרכו לקחת הלוואה או להשקיע כספים כדי להביא את המשרד למצב שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. יחד נוכל לבחון את כל הצרכים שתגדירו כולל מסגרת התקציב, המיקום שתרצו לשכור בו ורמת הגימור ולמצוא עבורכם את המשרד המושלם.

בסן חן שיווק נדל"ן עומד לרשותכם צוות איכותי ומקצועי המבוסס על ניסיון עשיר וסטנדרטים גבוהים על מנת להעניק לכם שרות אישי ומקיף המקל על מאמצי החיפוש ומבטיח לכם עסקה שמתאימה בדיוק לדרישות שלכם.

לפרטים נוספים והתייעצות, השאירו פרטים בטופס או צרו קשר.

מצאת את הנכס שחיפשת?

עם סן חן ממש פשוט לבחור נכס >

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם

לגלריית הפרוייקטים שלנו

בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם




    בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

    בואו נדבר,
    אנחנו פה בשבילכם