איתור משרד קטן להשכרה

אם החלטתם לפתוח עסק משלכם או אם עברתם לעבוד מהבית, יכול להיות שזה בדיוק הזמן לאתר משרד קטן להשכרה. בשלב זה כנראה שאין צורך לרכוש משרד, מה שידרוש מכם הוצאה גדולה שלא בטוח שתהיה נחוצה לכם כרגע. השכרה מאפשרת לכם לעבוד ממקום מסודר, לקבל לקוחות ולצאת מהבית אך להיות במקום ששייך רק לכם.

הזמן המתאים לחפש משרד קטן להשכרה

רק אתם יודעים האם הגיע הזמן לחפש אחר משרד להשכרה או לא. אם אתם מתכוונים לפתוח עסק, יכול להיות שתוכלו לעבוד מהבית, אך ישנם יתרונות רבים ליציאה ממנו. אם חשוב לכם לקבל לקוחות, לעבוד במקום רגוע ושקט ללא רעשי הבית והסחות דעת ואם גם בבית שלכם אין מקום פנוי ליצירת משרד, זה הזמן לחפש אחר משרד משלכם.

איזה משרד מתאים לכם?

את החיפוש תצטרכו להתחיל מהבנה מה אתם צריכים. זכרו, מה שנכון לכם לא בהכרח נכון לעסק אחר וזה הזמן לשאול את השאלות הבאות:

משרד קטן להשכרה

משרד קטן להשכרה

  • מיקום – עד כמה חשוב לכם המיקום של המשרד. האם הוא צריך להיות באזור מסחרי, האם חשובה לכם החניה (ואם כן עד כמה היא צריכה להיות גדולה) ואולי תרצו להיות בסביבה של עסקים נוספים כך שתוכלו לפתח קשרים חדשים.
  • גודל – יכול להיות שאתם מתכוונים לעבוד לבד במשרד ויכול להיות שתרצו לבחור מקום שיוכל להיות בו עוד עובד או שאתם רוצים לקבל לקוחות. התשובות הללו יעזרו לכם להעריך מה גודל המשרד שנחוץ לכם.
  • ריהוט – אם אתם נמצאים בתחילת הדרך ורוצים לבחון את נושא היציאה החוצה למשרד משלכם, יכול להיות שתרצו למצוא מקום "מסודר" שכבר מוכן למעבר, אך יכול להיות שתחפשו מקום שתשפצו ותרהטו בעצמכם.

איתור משרד קטן להשכרה

הזמן שלכם בוודאי יקר וכל יום חיפוש עשוי לגרום ואובדן יום עבודה. לכן, הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לפנות למומחים אשר יבצעו עבורכם את רוב העבודה. אנחנו עובדים עם כל לקוח באופן צמוד, מבררים את הצרכים האישיים שלו ובהתאם מתחילים בסינון הראשוני. המטרה שלנו היא לא להראות לכם את מקסימום המשרדים אלא רק את אלו שיכולים להתאים לדרישות ולתקציב האישי שלכם.

אנחנו מבצעים את החיפוש בעיר הנדרשת, בוחנים את האפשרויות השונות בתקציב שנקבע, מוודאים שהמקום עונה על כל הקריטריונים שחשובים לכם ולאחר מכן נראה לכם את המקום. אם יש צורך נצא למשא ומתן ובו נוכל לדון על תנאי השכירות והפעולות שהמשכיר יבצע לפני שתיכנסו כך שתוכלו להתחיל לעבוד בדיוק מתי שמתאים לכם.

האם עדיף לקנות משרד?

ישנם יתרונות רבים לשכירות כשאתם יכולים להתחיל מהשקעה קטנה ולא להיכנס לסיכונים שכרגע לאו דווקא מתאימים לכם (או שאתם לא יכולים לקחת על עצמכם). השכרה תאפשר לכם להימנע מנושאי בירוקרטיה שונים ולעבור אליו מיד כדי להתחיל לעבוד. השכרה יכולה להוריד מכם עול בכל הנוגע לטיפול בנכס ואתם לא תצטרכו לחשוש ממעבר ושינויים עתידיים.

עם זאת במידה ואתם מחפשים משרדים למכירה לטווח הארוך, אם יש לכם כסף "פנוי" ואם העסק שלכם כבר פעיל, יתכן מאד שתרצו לרכוש משרד. הרכישה תאפשר לכם לעצב את המשרד בדיוק לפי הצרכים שלכם, ללא מגבלה ולא תצטרכו לחשוש משינויים שייקבעו על ידי בעל הנכס. אם אתם מתלבטים בין שכירות לרכישה או אם אתם רוצים לראות את האפשרויות שעומדות לרשותכם, נוכל לבחון יחד את הנושא ולהראות לכם את האפשרויות הקיימות כך שתהיו מרוצים מהעסקה, עכשיו ובעוד שנים.