נכסים מסחריים למכירה

קבוצת SUN CHEN

נכסים מסחריים למכירה – סן חן

החלטתם שהגיע הזמן שלכם להיכנס אל עולם הנדל"ן? מתלבטים באיזה סוג של נכסים מסחריים למכירה כדאי לכם להשקיע? אם כך, ניתן להבין מדוע אתם מעט מבולבלים. אם יש תחום בישראל שבו תוכלו למצוא אינספור אפשרויות להשקעה בארץ, זה כמובן תחום הנדל"ן, אך האם תמיד השקעות בנדל"ן זה אומר השקעות בדירות מגורים? התשובה היא חד משמעית לא. למעשה, היום אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שבוחרים את האפשרות של נכסים מסחריים למכירה ולהשקעה, והאמת היא, שגם לכם כדאי לבדוק מקרוב את האופציה הזאת. נכסים מסחריים למכירה יוכלו לפתו לכם לא מעט דלתות ולאפשר לכם להתקדם, להרוויח ולשפר את המעמד הכלכלי שלכם, אז למה לוותר על כך?

מדוע להשקיע בנכסים מסחריים למכירה?

אם אתם מעוניינים להיכנס לעולם השקעות הנדל״ן, אתם יכולים להתלבט בין סוגי נכסים מסחריים למכירה השונים שעומדים לרשותכם. ישנם יתרונות רבים להשקעה בנכסים פרטיים כאשר רבים מרגישים שזוהי אפשרות יציבה עבורם אך כדי לקבל את ההחלטה הנכונה כדאי להכיר את היתרונות של השקעה בנכסים מסחריים.

עלויות הנכסים המסחריים הפרטיים למכירה

עלויות נדל״ן המיועד למגורים רק הולכות ועולות ויותר ויותר קשה להיכנס לתחום זה. רבים מהישראלים מתקשים לקנות את הדירה הראשונה שלהם ובוודאי שלא להשקיע כדי לקבל תשואה. מחירי הדיור עולים אך זו לא סיבה לוותר על חלום הנדל״ן. הפתרון נמצא פעמים רבות נכסים מסחריים למכירה כשסף הכניסה לתחום נמוך יותר וההזדמנויות גדולות.

היכולת לקבל מימון בנקאי לנכסים מסחריים

ממש כמו רכישת נדל״ן פרטי כך אפשר ליהנות ממימון בנקאי עבור נדל״ן מסחרי. העובדה שניתן לקבל מימון יחד עם המחירים הנמוכים באופן יחסי, מאפשרת ליותר אנשים ליהנות מתשואה ולהבטיח לעצמם הכנסה, בטווח הקצר והארוך. תכנון פיננסי נכון פותח בפני המשקיעים הזדמנויות יוצאות דופן.

השכרה ארוכת טווח בנכס מסחרי למכירה

אחד היתרונות של החזקת נכס מסחרי הוא ההשכרה שנוטה להיות לטווח הארוך. עסקים שזקוקים לנכס מסחרי משקיעים בו בתחילת הדרך והם לא ימהרו להחליף מקום בשל ההשקעה הגדולה במקום. השכרה ארוכת טווח יכולה להעניק למשקיעים ביטחון ורוגע כלכלי. תחלופה לעתים רחוקות מאפשרת לנהל את הנכס בקלות רבה.

תשואות גבוהות באופן יחסי

מצד אחד ברור שנדל״ן הוא אפיק השקעה משתלם. מצד שני יש לשאול עד כמה הוא משתלם ומהי התשואה עליו. באופן כללי, התשואה על נכסים מסחריים למכירה נוטה להיות גבוהה יותר לעומת נכסים פרטיים. הדבר מאפשר פעמים רבות לא רק לממן את הנכס בתקופה הראשונה שלאחר הרכישה אלא גם להרוויח באופן מידי.

צורך מינימלי בשיפוץ הנכסים המסחריים למכירה

ניתן לקנות נכסים מסחריים למכירה שנראה טוב אך לא מצוין. בעוד שבבחירת נכס למגורים אנשים מסתכלים על כל פרט ואפילו על חורים שנשארו בקירות מהתמונות של הדיירים הקודמים, במקרה של נכסים מסחריים להשכרה, המשכירים יודעים שהם הולכים לבצע שינויים בפנים. הדבר אומר שפעמים רבות המחיר האמיתי הוא מחיר הקנייה ואין כל צורך לבצע פעולות שיפוץ או קוסמטיקה נוספות ויקרות.

נכסים מסחריים למכירה

נכסים מסחריים למכירה

מצאת את הנכס שחיפשת?

עם סן חן ממש פשוט לבחור נכס >

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם

לגלריית הפרוייקטים שלנו

איך בוחרים נכסים מסחריים למכירה?

נכסים מסחריים למכירה

נכסים מסחריים למכירה

האמת היא, שזו לא שאלה פשוטה ויש לה משמעות רבה. חשוב להבין: בין אם אתם מחפשים נכסים מסחרי למכירה כדי להקים בהם את העסק שעליהם אתם חולמים ובין אם מדובר על השקעת נדל"ן, חשוב לעצור ולבדוק במה בדיוק אתם משקיעים. האם אתם מחפשים נכסים שנמצאים רק באזור מסוים בישראל או שאתם פתוחים לרעיונות נוספים? האם אתם מחפשים נכסים מסחריים גדולים במיוחד? והאם אתם יודעים מראש מה התקציב שלכם? כל הנתונים האלה יכולים להשפיע על בחירתם של נכסים מסחריים למכירה, ולכן חשוב לעצור ולבדוק מה באמת אתם מחפשים. בנוסף, ככל שתדעו להגדיר את החיפוש שלכם יותר טוב מראש, כך יהיה לכם יותר פשוט למצוא את הנכס הנכון לכם ולכן זה חשוב.

לאחר שברור לכם מהן הציפיות מההשקעה הקרובה, תוכלו להתחיל ״לסנן״ את אזורי ההשקעה ואת סגנון הנכס המתאים לכם. בתחילת הדרך תרצו להעלות את כל השאלות, להיות כנים עם עצמכם בנוגע לציפיות שלכם ולבחון את אפשרויות התחזוקה השונות הקיימות. על כל השאלות תוכלו לענות בעצמכם אך אם תיפגשו עם צוות מומחים מנוסה, ישאלו אתכם את כל השאלות ויוכלו לכוון אתכם להשקעה הנכונה. המשימה של הצוות שלנו היא לא רק לעזור לכם לקנות נכס אלא לבצע את העסקה אשר מתאימה בדיוק לציפיות שאתם מגדירים ולסגנון ההשקעה שנכון לכם.

למה כדאי להיעזר במומחים עבור נכסים מסחריים למכירה ואל מי פונים?

למען האמת, ולמרות שתוכלו למצוא אינספור מודעות אונליין אודות נכסים מסחריים למכירה, כמובן שאת החיפוש הזה לא באמת כדאי לכם לעשות לבד. מצד שני, ברור שתהיה לכם דילמה אל מי לפנות, שכן לא כל אנשי המקצוע בתחום יוכלו לתת לכם את הטוב ביותר. מחפשים חברה מובילה שתעזור לכם? שתלווה אתכם לכל אורך הפרויקט ושתוביל אתכם אל הנכס הנכון עבורכם? אנחנו כאן בשבילכם.

את חברת סן חן הקמנו אי שם בשנת 1977, ומאז ועד היום צברנו ניסיון רב מאוד. בנוסף, בקבוצת סן חן תוכלו לקבל מענה מקיף שכולל שירותים רבים ומגוונים, כמו למשל: ניהול תהליך של רכישת קרקעות, ליווי יזמי, ליווי תכנון אדריכלי ועוד. אם, למשל, אתם צריכים עזרה במימון של פרויקט מסוים, הרי שגם במובן הזה חברת סן חן תוכל לסייע. אנחנו מקדמים אינספור עסקאות נדל"ן שונות בכל שנה, כך שברור שגם במקרה שלכם המומחים שלנו יוכלו לעזור על הצד הטוב ביותר.

לקבלת פרטים על נכסים מסחריים למכירה צרו איתנו קשר לקביעת פגישה ותראו שלא תצטערו, כי בכל מקרה שקשור לנדל"ן אטרקטיבי בישראל, אנחנו הטובים ביותר. יש היום אינספור נכסים שמחכים לכם ואנחנו נעזור לכם לבחור את הנכס הכי משתלם שקיים.

  • צרו קשר עם צוות המומחים של סן חן עבור נכסים מסחריים למכירה

בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם