שטח מסחרי להשכרה

קבוצת SUN CHEN

שטח מסחרי להשכרה – סן חן

שטח מסחרי להשכרה

שטח מסחרי להשכרה

שטח מסחרי להשכרה יכול להיות חנות, מחסן גדול, הוא יכול להיות ממוקם באזור תעשייתי, במרכז העיר ובמתחם עסקים. אם אתם מחפשים את השטח הבא, לצורך עסק מסחרי שתנהלו בעצמכם או לצורך השקעה עתידית, חשוב שתדעו כי עומדות לפניכם אפשרויות רבות אך חשוב לא פחות, עומדים לרשותכם מומחים שישמחו לעזור לכם במציאת השטח המתאים ביותר לדרישות שלכם.

השיקולים שיש להביא בחשבון בחיפוש אחר שטח מסחרי להשכרה

ברגע שאתם מחפשים שטח מסחרי להשכרה עליכם לדעת מה אתם צריכים. ככל שהיו מדויקים יותר בדרישות שלכם כך יהיה לכם קל יותר למצוא את השטח האידאלי במחיר המתאים. כדי להקל על עצמכם, התייעצו עם המומחים ותנו להם ללוות אתכם משלב הגדרת הצורך ועד למציאת השטח הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר.

1. הגדרת הצרכים העסקיים

אחת השאלות שיש לשאול כבר בתחילת הדרך היא מה הצורך של העסק. ישנם סוגים שונים של מסחר ובעוד שאחד פונה ללקוחות קצה רבים השני יכול לפנות ללקוחות עסקיים. האחד יכול לחפש אחר שטח קטן והשני גדול. חשוב להגדיר כבר בתחילת הדרך את הצרכים ובהתאם לתת למומחים לחפש שטח מסחרי להשכרה שיענה על הציפיות הללו.

2. החלטה על מיקום השטח

המיקום של שטח מסחרי להשכרה יכול להיות במרכז העיר והוא יכול להיות באזור מסחרי בקצה העיר. לרוב, ככל שהשטח נמצא באזור עירוני שהגישה אליו נוחה יותר (מבחינת תחבורה ציבורית ומבחינת הכבישים), כך המחיר יכול להיות גבוה יותר. ישנם עסקים מסחריים אשר לא צריכים להיות במיקום מרכזי ויכולים לחסוך בעלויות בתמורה להיותם רחוקים מהמרכז.

3. בחירת גודל שטח מסחרי להשכרה

אין גודל שטח מסחרי שמתאים לכולם. ישנו הבדל בין עסק שמוכר סחורה קטנה לבין עסק שמוכר רהיטים גדולים ושניהם זקוקים לשטח מסחרי להשכרה. אתם בוודאי כבר יודעים מה ברצונכם להציג ללקוחות ואם אתם מחפשים אחר שטח להשקעה אותו תוכלו להשכיר בהמשך (או למכור), תוכלו להגדיר מראש מי הלקוח העתידי שלכם ובהתאם נחפש את השטח בגודל המתאים.

4. יצירת מסגרת לתקציב שנתי

השכרה היא חלק מהוצאות התקורה והיא מתרחשת בין אם יש לכם לקוחות ובין אם אין. אתם צריכים להגדיר מראש את התקציב שאתם מתכוונים להוציא על ההשכרה. את התקציב תוכלו לקבוע בהתאם לתוכנית העסקית, לצפי המכירות שאתם מתכננים ושיקולים נוספים. לאחר שתדעו מה גובה השכירות שתרצו לשלם, הצוות יוכל לצמצם את האפשרויות ולמצוא את האטרקטיביות ביותר עבורכם.

5. השפעת אופי הפעילות

ישנם מגוון עסקים מסחריים וכל אחד עובד בצורה שונה מעט. חלק צריכים להביא סחורה גדולה, חלק צריכים להביא הרבה סחורה קטנה ולעתים קרובות. לחלק מהעסקים יגיעו לקוחות רבים לאורך כל שעות היום וחלק מסתמכים על משלוחים החוצה. כדאי שתחשבו כיצד העסק צפוי לעבוד ובהתאם נוכל לחפש את השטח שישמש אותו ביעילות מרבית.

בסן חן שיווק נדל"ן עומד לרשותכם צוות איכותי ומקצועי המבוסס על ניסיון עשיר וסטנדרטים גבוהים על מנת להעניק לכם שרות אישי ומקיף המקל על מאמצי החיפוש ומבטיח לכם עסקה שמתאימה בדיוק לדרישות שלכם.

לפרטים נוספים והתייעצות עבור שטח מסחרי להשכרה, השאירו פרטים בטופס או צרו קשר.

מצאת את הנכס שחיפשת?

עם סן חן ממש פשוט לבחור נכס >

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם

לגלריית הפרוייקטים שלנו

בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם




    בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

    בואו נדבר,
    אנחנו פה בשבילכם