העיר בית שמש נמצאת במחוז ירושלים וחיים בה מעל 144 אלף תושבים. העיר מאופיינת כחרדית עם מוסדות דת רבים מגוון שכונות חלקם ישנות וחלקם חדשות כדוגמת השכונה האיכותית "נווה שמיר". חיפוש דירות למכירה בבית שמש מראה כי השוק מעניין מאוד וכי הדרישה לדירות טובות באופן טבעי גבוהה. עם זאת מידע מקצועי והיכרות מעמיקה עם האזור מובילה לעסקאות טובות.

שלושה דברים שחשוב שתסגרו את העסקה

חיפוש אחר דירות למכירה בבית שמש יכול להיות מרגש מאד ואתם רוצים לרוץ בקצב שמתאים לכם ולהימנע מטעויות. הנה חלק מהדברים שחשוב מאד שתשימו לב אליהם לאחר שמצאתם נכס שאהבתם:

אל תחתמו על עסקה לפני התייעצות עם עורך דין

יכול להיות שהדירה הראשונה שתראו היא ״בדיוק״ הדירה שחיפשתם. זה מצב נפלא ואכן יש סיבה להמשיך לדון על התנאים ולבדוק שהכל בסדר. עם זאת, עד שאתם לא בטוחים שהכל בסדר ועד שלא התייעצתם עם עורך דין, אל תחתמו על חוזה.

שימו לב, זיכרון דברים הוא חוזה לכל דבר ועניין ואתם לא רוצים לחתום על שום דבר בלי להתייעץ עם איש מקצוע. גם אם נדמה לכם שהשוק סוער, ברגע שאתם עובדים עם חברה מקצועית ששומרת עליכם, אתם בידיים טובות ואין כל סיבה שתחתמו על מסמכים שלא נבדקו במקצועיות.

ישנן הוצאות נוספות מעבר לרכישת הנכס

כאשר אתם חושבים על הנכס המושלם אתם בוודאי חושבים גם על מסגרת התקציב שלכם. חשוב מאד שתגדירו מראש את הציפיות שלכם, שתדעו מהו התקציב שלכם ושתכירו את ההוצאות הנוספות בתהליך הרכישה. בין חיפוש בית שמש דירות למכירה לבין קבלת המפתח יעבור זמן ואתם תגלו שישנן הוצאות נוספות שלא תרצו שיפתיעו אתכם.

בכל עסקה מסוג זה יהיה מעורב עורך דין, בוודאי תצטרכו לפנות לשמאי לצורך אישור המשכנתא וכמובן ישנן הוצאות מעבר כמו הובלה ואחרות. אתם לא צריכים להיבהל מההוצאות אלא פשוט להכיר אותן ובהתאם לחפש את הדירה הנכונה בתקציב שלכם.

משא ומתן מתבצע לא רק על המחיר

תהליך משא ומתן נועד להביא אתכם לעסקה הטובה ביותר. היבט חשוב הוא כמובן המחיר כאשר אתם רוצים שהנכס יהיה במחיר שמתאים לכם אך יש עוד דברים שיכול להיות שתרצו לדון עליהם:

  • תאריך הפינוי של הנכס והעברת הבעלות – בוודאי תרצו תאריך שלא רק יאפשר לכם לעבור בזמן שאתם צריכים לעבור אלא גם לנקות ולסדר את הנכס ואולי אף לבצע בו שיפוץ (קטן או גדול).
  • תיקונים ומצב הנכס – במקרים מסוימים יכול להיות שתרצו שהדירה תימסר לכם במצב שונה מכפי שהיא כרגע ובתוך כך צבע קירות שונה, תיקונים קלים ואפילו גדולים אם יש לכך הצדקה.
  • אופן התשלום – אמנם נושא התשלומים ״מטופל״ בין עורכי הדין אך כבר בשלב המשא ומתן יכול להיות שתרצו להציע תנאים מסוימים שיפעלו באופן המיטבי אתכם.

זכרו, משא ומתן בא לשרת את שני הצדדים. אתם יכולים לבקש בקשות רבות אך אם אתם רוצים את הנכס חשוב שתדעו מראש על מה אתם מוכנים להתפשר ולדאוג שמי שייצג אתכם יבצע את העבודה הטובה ביותר.

בית שמש דירות למכירה מוצאים עם מקצוענים

רכישת דירה היא לא עניין של מה בכך וקבוצת סן חן מביאה ניסיון של שלושה עשורים בתחום. החברה מעמידה לרשותכם אנשי מקצוע מנוסים, ידע רב ויכולת לאתר את הדירות המתאימות ביותר, לנהל את המשא ומתן ולדאוג שתהיו מרוצים. אנחנו מכירים היטב את בית שמש, את עולם הנדל״ן ומזמינים אתכם להשאיר פרטים כדי שנוכל להכיר.