נדל"ן מסחרי להשכרה

קבוצת SUN CHEN

נדל"ן מסחרי להשכרה – סן חן

נדלן מסחרי להשכרה

נדלן מסחרי להשכרה

רוצים לפתוח עסק מסחרי? להעביר את העסק הנוכחי למקום אטרקטיבי יותר? זה הזמן לחפש אחר נדל"ן מסחרי להשכרה. הנכס שתבחרו צריך לייצג את העסק, להעביר את המסר הנכון ולהתאים מבחינת נוחות, גודל ומרחב. רגע לפני שתצאו לדרך חשוב שתבחנו מהם הצרכים שלכם ושתדעו כי התפקיד של המומחים בתחום הוא לעזור לכם, לקצר את התהליך ולמצוא עבורכם את הנכס שתשמחו להקים בו את העסק שלכם.

טיפים למציאת נכס נדל"ן מסחרי להשכרה

בין אם אתם מחפשים נדל"ן מסחרי לצורך השכרה לעסק שלכם ובין אם אתם מחפשים נדל"ן שתוכלו לקנות להשקעה ולהשכירו בהמשך, ישנם מספר קריטריונים שכדאי שתחשבו עליהם מראש במקרה שאתם רוצים לעשות השקעות בנדלן.

  • מיקום – גם היום למילה "מיקום" ישנה משמעות רבה עבור העסק וככל שזה אמור לראות יותר לקוחות במהלך היום כך חשוב יותר שהמיקום יהיה מרכזי. אם הלקוחות של העסק יסכימו גם לנסוע רחוק, אפשר לחפש נדל"ן מסחרי במקומות פחות מבוקשים במחירים נמוכים.
  • חניה – ברגע שהעסק מזמין אליו לקוחות חשוב שהם יוכלו להגיע בקלות ולכן חשוב שתהיה חניה בקרבת מקום. אם מדובר בעסק מסחרי קטן יספיקו מקומות חניה ספורים אך אם הוא צפוי לקבל קהל גדול, יש להקפיד על מרחב חניה מתאים.
  • אישורים – יש לוודא מראש כי הנכס יכול לקבל את כל האישורים המתאימים לצורך הקמת עסק מסחרי. אנשי המקצוע שילוו את העסקה יוכלו לחסוך זמן רב כשהם יסננו מראש רק נכסים אשר עונים על צורך זה.
  • סביבה – בהתאם לסוג העסק יש לבדוק את הסביבה שלו. לכל עסק מסחרי יש הצדקה, אך כזה שרוצה לשדר מחירים "זולים" יכול להסתפק באזור עם מראה תעשייתי וכזה שרוצה לשדר "יוקרה" חייב לבחור בסביבה שאומרת זאת גם ללא מילים.
  • מבנה – כל מבנה מציע מרחב שונה ועליו להתאים לצרכים של העסק. כדי לקיים מתחם מסחרי יש צורך במדפים, קופה, מחסן, יציאת חירום וקבלת סחורה ועוד. חשוב לבדוק שהגודל הנוכחי והחלוקה הפנימית (אם קיימת) מתאימים לצרכים שלכם.

איך מוצאים נדל"ן מסחרי להשכרה עם תשואה גבוהה?

נכס נדל"ן צריך לספק תשואה גבוהה יותר מההשקעה. כאשר אתם מחפשים את המבנה המתאים אתם רוצים שהוא יהיה במקום הנכון, בגודל שמתאים לצרכים שלכם ושהסביבה שלו תשרת אתכם. כל זאת כדי שהמכירות יהיו גבוהות והשכירות תשתלם. אם אתם מחפשים אחר נכס להשקעה ומעוניינים בנכס נדל"ן מסחרי אותו תוכלו להשכיר, תרצו לוודא כי הערך שלו גבוה וכי זה ימשיך לעלות בעתיד.

הדרך למצוא נדל"ן מסחרי להשכרה במחיר אטרקטיבי, לשימוש מידי או להשקעה, מתחילה בהבנת הצורך והגדרת המטרות. יש לבחון כמה תרצו להשקיע ומה התשואה שתרצו לקבל. בהתאם, צוות אנשי המקצוע יאתר את האזור המתאים ביותר להשקעה מבחינתכם, יבחן את תוכניות הפיתוח האזוריות, האישורים שכבר ניתנו במקום ואת הפוטנציאל של הנכס.

הליווי המקצועי של חברת סן חן מקל על מאמצי החיפוש ומבטיח לכם עסקה שמתאימה בדיוק לדרישות שלכם. לפרטים נוספים והתייעצות, השאירו פרטים בטופס או צרו קשר.

מצאת את הנכס שחיפשת?

עם סן חן ממש פשוט לבחור נכס >

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם

לגלריית הפרוייקטים שלנו

בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם




    בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

    בואו נדבר,
    אנחנו פה בשבילכם