דירות מותאמות למכירה ברכסים


על לתחילת שנות התשעים רכסים הייתה חילונית אך התיישבות חרדית שהחלה ממספר מצומצם של תושבים הלכה וגדלה והיום יש שקוראים לה ״בני ברק של הצפון״. חיפוש אחר דירות למכירה ברכסים מצביע על אפשרויות אטרקטיביות בסביבה נפלאה.

מאז שנת 1995 רכסים היא מועצה מקומית והיום היא שמה דגש על מתן שירותים מוניציפליים ברמה גבוהה, מגוון בתי כנסת ומוסדות חינוכיים איכותיים לכל הגילאים. בין מוסדות החינוך אפשר למצוא היום את ישיבת כנסת חזקיהו, ישיבת רכסים, ישיבה לצעירים, בית חינוך לבנות ונוספים. כיום ישנה בעיר תנופת בניה רחבה ובימים אלו ממש נבנית "שכונת הפרסה" שכונה ייחודית וחדשנית באזור יפיפה, ומאיכות חיים ללא פשרות

הזמן המתאים לחפש דירות למכירה ברכסים

שוק הנדל״ן הישראלי יודע בעיקר עליות ולכן אפשר להגיד שברגע שישנה הזדמנות כדאי לתפוס אותה בשתי ידיים. נכון להיום רכסים מציעה דירות במחירים אטרקטיביים אשר מאפשרים גם למשפחות צעירות להתיישב במקום.

ברגע שעלתה אצלכם המחשבה למעבר דירה, רכסים היא המקום שתרצו לבחון. היישוב הצפוני ממוקם דקות ספורות מהעיר חיפה אשר מציעה נוחות, קרבה למקומות עבודה, אזורי תעשייה, שפע של חנויות וכמובן תחבורה ציבורית טובה. זה המקום בו תוכלו ליהנות מחינוך כפי שאתם רוצים, סביבה חרדית המתאימה לערכים שלכם וקרבה לעיר גדולה.

מה חשוב לבחון בחיפוש דירה ברכסים

רוב המשפחות רוכשות מספר מצומצם של נכסים כשהן רוכשות דירה ראשונה או מחליפות בין דירות. הרוב לא מכירות היטב את השוק, את תהליך הרכישה ולכן הן יכולות להרוויח ממקצועיות והכוונה. כבר בשלב הראשוני של מחשבה על רכישת דירה כדאי להבין את המרכיבים החשובים ביותר בתהליך.

הצרכים שלכם בשביל דירה למכירה ברכסים

הדירה צריכה להתאים לצרכים שלכם ואתם בוודאי רוצים להיות ממוקדים ולמצוא את האחת הנכונה ביותר עבורכם ובזמן קצר. זה הזמן לענות על השאלות הבאות:

  • כמה חדרים תרצו שיהיו בדירה שלכם?
  • האם יש אזור מועדף עליכם והאם יש בית כנסת בסביבה שתוכלו להשתייך אליו?
  • עד איזו קומה תסכימו לגור?
  • האם ישנם תנאים נוספים שחשובים לכם כמו חניה או מחסן?

נסו לבחון עם עצמכם מה באמת הכי חשוב לכם בדירה, על מה לא תסכימו לוותר ועל מה תסכימו להתפשר. ככל שתדעו יותר מראש כך לבעל המקצוע שיחפש עבורכם את הנכסים יהיה סיכוי גדול יותר למצוא את הדירה הנכונה לכם.

התקציב שהגדרתם בשביל הדירה ברכסים

ככל שתקדימו להגדיר את התקציב שעומד לרשותכם כך הסיכוי שתמצאו את הדירה המתאימה עולה. רצוי מאד לבקש אישור עקרוני למשכנתא כבר בתחילת הדרך ובהתאם לנתונים שיש בידכם להתחיל לראות דירות למכירה ברכסים.

התקציב שלכם הוא מרכיב חשוב ואמנם תוכלו למצוא ברכסים דירות במחירים אטרקטיביים אך מה שמתאים למשפחה אחת לא בהכרח יתאים לאחרת. הגדירו את התקציב שלכם מול בעל המקצוע שיראה לכם את הדירות והוא ידאג לסנן עבורכם רק את ההצעות המתאימות.

איש מקצוע שמכיר היטב את השוק של מכירת דירות ברכסים

לניסיון יש יתרון ובמיוחד כשמדובר על רכישת נדל״ן. ברגע שהחלטתם למצוא לעצמכם את הנכס המתאים ברכסים כדאי שתפנו למקצוענים אשר מכירים היטב את היישוב, שיודעים לאתר עסקאות אטרקטיביות ומעולים במשא ומתן. אתם רוצים שמישהו מקצועי יעבוד עבורם ושידאג שבסוף הדרך תוכלו להיות מרוצים מהדירה ומהתנאים שהובילו לרכישה.

קבוצת סן חן מביאה איתה ניסיון של למעלה מ-30 שנה בליווי עסקאות נדל״ן והיא מכירה היטב את רכסים. אנו מציעים ליווי מקצועי לאורך כל הדרך, משלב ההתלבטות דרך מציאת נכסים שיכולים להתאים לכם ועד לסגירת הפרטים הקטנים ביותר וקבלת המפתח לדירה החדשה שלכם ברכסים.

מצאת את הנכס שחיפשת?

עם סן חן ממש פשוט לבחור נכס >

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם

לגלריית הפרוייקטים שלנו