משרדים למכירה בראש העין: מרכז המשרדים החדש של ישראל

במשרדים למכירה בראש העין יש נגישות תחבורתית, מחירים זולים בהשוואה לגוש דן, תכנון ועיצוב מרהיבים, פיתוח סביבתי נרחב ועירוב שימושים הכולל מוקדי תרבות ופנאי – כל אלה הופכים את ראש העין למרכז המשרדים המבוקש על החברות הגדולות במשק, כולל חברות הייטק, ביו-טק, סייבר, ועוד. וגם – עבור משקיעים שמנצלים את המחיר הנמוך להשגת תשואה גבוהה

בשנת 2011 הודיעה עיריית ראש העין על התוכנית להקמת פרויקט "העיר החדשה", המשלב מגורים, מסחר ומשרדים בשטח של כ-900 אלף מ"ר. המתחם המסחרי יכלול חנויות, אזור תרבות ופנאי, קמפוס אקדמי ומשרדים. תפיסה זו – של שילוב המשרדים למכירה בראש העין בתוך סביבה אורבנית למגורים ופנאי – הופכת לפופולרית מאוד בכל העולם, וגם אצלנו. שילוב שכזה הוא גם אחד מהמאפיינים החדשים של ראש העין כמרכז משרדים למכירה מהגדולים בישראל.

היתרונות של משרדים למכירה בראש העין

קרבתה של ראש העין לגוש דן, החיבור שלה לצירי תנועה מרכזיים (כביש 5, כביש 6, כביש חוצה שומרון, הרכבת, והרכבת הקלה המתוכננת להגיע לעיר), והעובדה שהעיר היא מבין הערים הצומחות במהירות הגדולה ביותר בישראל – כל אלה הפכו אותה אטרקטיבית הן לתושבים שבאים להתגורר ולעבוד בה והן לעובדים מבחוץ. מובן שההיצע הגדל של מקומות תעסוקה מהווה גם אבן שואבת לזוגות צעירים רבים להשתקע בעיר, משום הקרבה של המשרדים למכירה בראש העין לבית.

אפקט הקורונה – שהגביר את מודל העבודה ההיברידית מהבית בחלק מימות השבוע – לצד הפקקים בתוך הערים הגדולות, גרמו לכך שיותר ויותר חברות בוחרות לעבור לערים שמחוץ לגוש דן. ואם במגדלי המשרדים הגדולים באזור ת"א דמי השכירות הם למעלה מ-100 ש' למ"ר – הרי שבראש העין הם 60-40 ש' למ"ר. אין פלא שראש העין היא אחד המוקדים החמים ביותר כיום למשרדים למכירה. ובהתאם, תוכנית הפיתוח של העיר הותאמה לביקושים במספר אזורי משרדים למכירה מרכזיים בראש העין המאופיינים בתכנון סביבתי קפדני ומרשים, ובשלל אפשרויות פנאי לעובדים.

פארקי המשרדים המרכזיים למכירה בראש העין

  • פארק אפק, שבו יושב מרכז העסקים והמשרדים הגדול של ראש העין (כ-50,000 מ"ר), מאוכלס במשרדיהן של החברות המובילות במשק ובהייטק (פרטנר, פוינטר, אריקסון, ועוד). לצד בנייני המשרדים המפוארים אפשר למצוא כאן שטחי הסעדה, שטחים ירוקים, חנויות ובילוי לרווחת העובדים, וכמובן חניות צמודות. בימים אלה הוא ממשיך להתרחב, ובקרוב עתידים להתווסף לו שני בניינים ובהם כ-13,000 מ"ר שטחי משרדים.
  • פארק נצבא סיטי מושך אליו בשנים האחרונות חברות הייטק, שגילו את המחיר הנמוך יחסית של המשרדים באזור זה, בהשוואה למרכזי משרדים כמו הרצליה ורעננה, וודאי תל אביב. עובדה זו הופכת את מרכזי המשרדים של ראש העין לגורם חשוב בתחרות על מכרזי ענק למשרדים של החברות הגדולות במשק (כמו אמדוקס). פארק נצבא סנטר, למשל, עתיד לכלול כ-330 אלף מ"ר משרדים. מרכז נצבא כולל כ-10,000 מ"ר של מסחר ועסקים, כשהמשרדים ממוקמים בו בקומות העליונות, ובהם גם משרדי ממשלה.
  • ב-2020 החל להיבנות בצדה הצפון-מערבי של העיר, סמוך לכפר קאסם, פארק התעסוקה והמסחר לב ישראל, בסמוך לנצב"א סנטר ראש העין – מתחם בשטח 1,000 דונם הכולל כ-250 אלף מ"ר בנייה עילית, 90 אלף מ"ר מהם לקמפוס משרדים שהחל להתאכלס שנה לאחר מכן. בחלל שבין המבנים מתוכנן פארק ירוק עם מסעדות, בתי קפה וחנויות.
  • מתחם העסקים Top Center, המתוכנן גם הוא בצפון-מערב ראש העין, בצמוד לאזור התעשייה לב הארץ ולאזור התעשייה אפק, יאופיין בעירוב שימושים אורבני – שילוב של משרדים, חברות הייטק וסייבר, בתי קולנוע, חנויות, מסעדות, ועוד.
  • מרכז העסקים סי סנטר, בשכונת פסגות אפק, משתרע על שטח של כ-10,000 מ"ר וכולל משרדים, מסחר ופנאי ושטחים ציבוריים ירוקים. המרכז החדשני יכלול גם תחבורה חכמה ויהווה בית לתעשיית האוטו-טק וחממה לחברות סטארט-אפ.

גמישות תכנונית במשרדים בראש העין

ההיצע הגדול של המשרדים למכירה בראש העין מאפשר גמישות מרחבית ותכנונית לכל חברה ולכל צורך, ברמות גימור גבוהות מאוד. כך, אפשר למצוא כאן משרדים בשטח של 10,000-50 מ"ר. חלק מהמשרדים באים כשהם מעוצבים קומפלט, ברמת גימור גבוהה, כולל חניונים תת-קרקעיים, לובי מואר עם שומרים 24/7, ועוד.

הזדמנות למשקיעים במשרדים בראש העין

העובדה שהאוכלוסייה הגדלה בהתמדה של העיר מחפשת אזורי תעסוקה ובילויים מהווה גם הזדמנות פז למשקיעים בשטחי המשרדים והמסחר המתוכננים – מחיר קנייה נמוך יחסית ומחיר תשואה צפוי גבוה מהווים פוטנציאל רווח משמעותי בשנים הקרובות. קרבתה של ראש העין לערי גוש דן, והנגישות התחבורתית, מקילות על מודל העבודה ההיברידי עבור העובדים, ולכן מבטיחות גם ביקוש גבוה לאכלוס המשרדים למכירה בראש העין.

מעוניינים במשרדים למכירה בראש העין? פנו אלינו עכשיו!

מצאת את הנכס שחיפשת?

עם סן חן ממש פשוט לבחור נכס >

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם

לגלריית הפרוייקטים שלנו