..

היישוב רכסים נמצא במחוז חיפה והוא מאופיין באווירה כפרית ונינוחה. האוכלוסייה המאפיינת את היישוב היא חרדית והיא עומדת על כ-10,000 תושבים. כיום ישנה תנופת בניה רחבה באזור ובימים אלו ממש נבנית "שכונת הפרסה" שכונה ייחודית וחדשנית ובה אפשר למצוא דירות חדשות למכירה באזור יפיפה, וליהנות מאיכות חיים ומצילו של ההר הירוק כל ימות השנה, הלוא הוא הר הכרמל. עד לשנות התשעים רכסים הייתה חילונית, אך בשנת 1995 הגיעה קהילה חרדית קטנה וזו הלכה וגדלה ובסופו של דבר קבעה את אופי היישוב הנוכחי. היום יכולים התושבים לחיות בסביבה נעימה המתאימה לאורחות חייהם ולמצוא את הקהילה המתאימה להם. ברכסים ישנה קהילה ליטאית גדולה אך גם קהילות תימניות, ספרדיות וחוזרים בתשובה.

סיבות לחפש דירות חדשות למכירה ברכסים

ההחלטה היכן לרכוש דירה היא אחת ההחלטות החשובות בחיי המשפחה. רכסים זכתה לשם ״בני ברק של הצפון״ כשהיא נותנת מענה לאוכלוסייה וסביבה שתומכת באורחות החיים הדתיים. אפשר למצוא סיבות רבות להגיע לרכסים ולרכוש בה נכסים.

איכות חיים ברמה גבוהה

דירות חדשות למכירה ברכסים

דירות חדשות למכירה ברכסים

המועצה המקומית מציעה לתושבי רכסים שירותים מוניציפליים ברמה גבוהה והיא מקפידה לשים דגש על תחומים שחשובים להם. בין היתר היא משקיעה בהעמקת לימודי תורה לצד פיתוח אזורי תעסוקה שיתאימו לבני תורה. המועצה שמה דגש על מערכת חינוך איכותית ודואגת שמגיל צעיר ועד מבוגר כל תושביה יוכלו לקבל את המבנים הטובים ביותר והחינוך שמתאים לערכיהם.

הקרבה לחיפה

העיר חיפה היא אחת הערים הגדולות והמשמעותיות בישראל. היא מציעה כל מה שאפשר לרצות והרבה יותר מכך כולל תחבורה נוחה לכל עיר בארץ, אזורי תעשיה מפותחים (כלומר מקומות עבודה), שפע של חנויות ומצרכים וכמובן חופי ים, מסלולי טיול בטבע ונוף ייחודי. הקרבה לחיפה הופכת את החיים לנוחים יותר וכל זאת בסביבה חרדית.

מחירי הנכסים

על אף העובדה שרכסים קרובה לחיפה ונמצאת באזור מרשים מבחינת הנוף, מחירי הנכסים בה אינם גבוהים בהשוואה למקומות אחרים בארץ. ברכסים אפשר למצוא דירות שנעות בין שלושה חדרים ועד חמישה חדרים ויותר כאשר המחיר ההתחלתי עומד על פחות ממיליון שקלים. משפחות יכולות לבנות כאן את העתיד שלהן ולגדול בקהילה שמתאימה להן.

דירות חדשות למכירה ברכסים – השקעה מצוינת

מחירי הנכסים ביישוב מאפשר למשקיעים להיכנס לשוק בעלות סבירה. לצד הדרישה לרכישה ישנו שוק פעיל אשר מחפש לשכור דירות והדבר הופך את ההשקעה לכדאית בטווח הקצר והארוך. אפשר להעריך שעם השנים, כמו בכל מקום בארץ, גם כאן יעלו מחירי הדיור. העובדה שרכסים ממשיכה לגדול ולצמוח יחד עם המחירים הנוכחיים יכולים להפוך אותה להשקעה משתלמת.

קניה לעומת שכירות ברכסים

רכישת דירה היא ללא כל ספק החלטה גדולה ומשמעותית מבחינה כלכלית. אם אתם לא מתגוררים בסביבה ועדיין לא בטוחים כי רכסים הוא הבית שלכם, יכול להיות שתרצו לעבור לתקופה של שנה ולגור בשכירות. אם אתם מרגישים שאתם מוכנים לצעד הבא ולמצוא את המקום שיהיה שלכם, ככל הנראה שרכסים הוא היישוב עבורכם. בין אם קיבלתם החלטה ובין אם אתם מתלבטים, זה הזמן לפנות לבעל מקצוע שמכיר היטב את רכסים ושיוכל לאתר עבורכם את העסקה הטובה ביותר.

בסן חן אנו מכירים היטב את רכסים, את הפרויקטים החדשים ואת הדירות שמתפנות. נוכל לספר לכם על היישוב, השכונות החדשות ולאתר את הדירה שמתאימה בדיוק עבורכם. נשמח לשמוע מהן הציפיות שלכם, להכיר, לאתר את הדירה וללוות את התהליך מההתלבטות הראשונית ועד שתקבלו את המפתח לבית החדש. הידע שלנו, המקצועיות והנכונות לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר הם הדרך שלנו להבטיח שתהיו מרוצים לאורך כל הדרך.