נכסים מניבים למכירה

קבוצת SUN CHEN

נכסים מניבים למכירה – כל מה שצריך לדעת!

נכסים מניבים למכירה – להשקיע בחנות או במחסן?

נכסים מניבים למכירה בישראל נכון לשנת 2023 – במקומות הנכונים יכולה להיות גם דרישה לחנויות מסוימות ורכישת חנות לצורך השכרתה, קוסמת למשקיעים שאין בידם סכום מספיק לרכישת דירה להשקעה אבל לחנות כן. כמובן שלפני שמשכירים חנות, יש לבצע חקירה כלכלית על השוכרים ולבדוק את יכולת ההחזר שלהם, ואם מדובר בחנות ייחודית שיכולה להצליח ובאנשים שיש להם רקורד בתחום, שכר הדירה שלכם מובטח.

ויש גם אנשים שמחפשים לרכוש מחסן כי גם לזה יש ביקוש. אנשים עוברים דירות, עושים לוקשיין לאיזו תקופה ומחפשים היכן לאחסן את התכולה שלהם. בעבור סכום מסוים כל חודש תוכלו להשכיר להם את המחסן, וזוהי הכנסה יפה ללא כל מאמץ.

לא רק ״איזה״ נכס מניב – אלא גם ״איך״

השקעה בנדל״ן היא ללא כל ספק השקעה משתלמת כאשר יש לשאול לא רק ״איזה״ נדל״ן לקנות: משרד, מחסן או חנות אלא גם איך הכי נכון לקנות אותו. אלו הם השלבים שעל המשקיעים לעבור כדי לקבל את ההחלטה על הרכישה:

שלב ראשון – הגדרת מטרות

בתחילת הדרך רצוי להגדיר את המטרות של ההשקעה. ישנם משקיעים אשר מסתכלים על הטווח הארוך כשחלקם לא מצפים בכלל להחזר מידי אלא להוריש את ההשקעה לדור הבא. לעומת זאת ישנם משקיעים אשר מצפים לקטוף את הפירות בטווח הקרוב כשבניהם יש את אלו שרוצים לבצע ״פליפ״ להשקעה (קניה לצורך מכירה מהירה ברווח).

חשוב להבין כי מה שנכון למשקיע אחד לא בהכרח נכון לאחר ולכן תחילת הדרך היא בהבנה מהן המטרות של ההשקעה (הנוכחית ויתכן שגם הבאות בתור).

שלב שני – הגדרת התקציב

הדרך הטובה ביותר לחפש אחר נכסים מניבים למכירה היא לדעת מה התקציב מראש, לפני שמתחילים לראות נכסים מניבים למכירה ולפני ביצוע משא ומתן. בהגדרת התקציב על המשקיעים לדעת כמה כסף פנוי יש ברשותם, כמה כסף הם יכולים ורוצים לקבל כהלוואה.

ברגע שהתקציב מוגדר אפשר להתחיל לבחון את האפשרויות השונות ולהתחיל לראות נכסים מניבים למכירה. התקציב מאפשר לסנן את הנכסים שאינם מתאימים וחוסכים למשקיעים זמן יקר.

שלב שלישי – יצירת פורטפוליו מועדף

משקיעים אשר רוצים מחפשים אחר יותר מנכס אחד להשקעה יכולים ליצור פורטפוליו מועדף. הם יכולים לשלב בין שלל נכסים ובהם חנויות, מחסנים, משרדים ודירות. נכסים מניבים למכירה יכולים להיות ממוקמים במקומות שונים בארץ וזאת בתנאי שברור כיצד הם יטופלו.

הרעיון של יצירת פורטפוליו מועדף הוא לאפשר למשקיעים לנהל את ההשקעות שלהם מראש, להגדיר את התקציבים שלהם ובסופו של דבר ליהנות מהכנסות בדיוק על פי הציפיות שלהם (ולכן השלב הראשון חשוב כל כך).

שלב רביעי – פניה למומחים בתחום

אפשר לפנות למומחים עוד בשלב הראשון אך בכל מקרה לאחר הגדרת המטרות, התקציב וההעדפות האישיות, יש לוודא כי המשקיעים נמצאים בידיים טובות. זה הזמן לוודא שאנשי מקצוע מנוסים אשר מכירים את עולם ההשקעות היטב יכולים לעמוד לרשותכם.

מומחים בתחום יהיו כאלה שמכירים אזורים שונים בארץ, שמתמחים בנדל״ן להשקעה ושיכולים להציע לכם את ההצעה הטובה ביותר עבורכם. מומחים צריכים לדעת להקשיב ללקוחות, להיות בעלי רשת קשרים ענפה וללוות את העסקה לאורך כל הדרך.

שלב חמישי – בחינת אפשרויות וחלופות

ברגע שהדרישות של המשקיעים ברורות אפשר להתחיל לראות נכסים. בתחילה אפשר לבחון את הנכסים ״על הנייר״, לראות תמונות ולקרוא את הרקע על כל אחד מהנכסים ולסנן את אלו שעשויים לעניין את המשקיעים. כשהסינון הראשוני נעשה בצורה הטובה ביותר כל שנותר הוא לבוא ולראות שלושה או ארבעה נכסים מניבים למכירה ולבחור מתוכם.

לאחר בחינת הנכסים שנשארו לאחר הסינון אפשר להתחיל לבחור את הנכס המועדף, לצאת למשא ומתן ולקדם את תהליך הרכישה. לאחר הרכישה יש לנהל את הנכס ואפשר להתקדם להשקעה הבאה אשר תגדיל את הפורטפוליו.

השקעה בנדל”ן היום מסתבר, היא לא רק בדירות למגורים אלא מתמקדת בעיקר במשרדים נכסים מניבים למכירה. אלה תמיד יתקיימו ותמיד יהיו להם דרישות כי עולם המסחר לא קופא על שמריו ותמיד מתפתח ולכן ככל שהביקוש יהיה יותר גדול, כך התשואה שלכם גם תהיה גבוהה. זוהי השקעה נבונה!

 

אחרי שבחרנו לכאורה במודל המניב, עלינו לבחור למעשה בנכס, שיספק לנו את זרם ההכנסות הגדול ביותר בצורה היציבה ביותר, ובהיבט הזה נכסים מסחריים הם הרבה יותר אטרקטיביים מאשר נכסים פרטיים. נכס מסחרי מניב למכירה הוא נכס שדמי השכירות החודשיים עבורו יכולים להיות גבוהים פי 2 ופי 3 מאשר נכס פרטי. נכסים מסחריים יספקו לנו גם יותר יציבות עם הסכמי שכירות ארוכי טווח שיכולים להגיע לעשורים שלמים ויותר.

  • לפרטים נוספים על נכסים מניבים למכירה למכירה חייגו עכשיו: 1-800-800-888

מה שצריך לדעת על נכס מסחרי מניב למכירה

אחת המגמות הבולטות היום בעידן הנדל"ן המסחרי ורכישת משרדים, היא שיש הרוכשים אותם לצורך השכרתם, ובכך מבטיחים לעצמם הכנסה פאסיבית נאה לאורך זמן

אלה שפונים למשרדי יזמות ותיווך המציעים נכס מסחרי מניב למכירה, יכולים להיות גם אנשים שיש להם סכום כלשהו של כסף, והם לא יודעים היכן להשקיע אותו. ידוע הוא כי ההשקעה הכי כדאית ומשתלמת היא בנדל"ן ובעיקר בנדל"ן מסחרי.

להבדיל מרכישת דירה לצורך השכרה, כאשר מדובר במשרד יש לבעלי המשרד את כל הביטחון ששוכרי המשרד יהיו בו לשנים רבות, משום שעסק לא נודד ממקום למקום ויש לו בדרך כלל כתובת אחת להרבה שנים, כי מסביב למשרד צומחת קהילת הלקוחות הזקוקים לשירותי המשרד, ומשרד שכבר תקע יתדות בבניין משרדים ויש לו לקוחות וקשרים עסקיים, לא יעזוב לפתע את המשרד שלו ויעבור למיקום אחר- הוא עלול להפסיד את הלקוחות שלו.

נכס מסחרי מניב למכירה – סן חן

בעשורים האחרונים עבר עולם המשרדים שינוי דרמטי, ומשרדים רבים הועתקו מלבן של ערים גדולות וחברות ועסקים פשוט העדיפו לחפש אחר מודעות שהציעו נכס מסחרי מניב למכירה.

נכס מסחרי מניב למכירה

נכס מסחרי מניב למכירה

בדרך כלל המשרדים הללו לא נמצאים כמו שהיה בעבר בתוך הערים בבתים משותפים כי אם כל תחום המשרדים עבר כבר מזמן לשיתוף במשרדי או מגדלי משרדים בו מתאכלסים עסקים רבים והרבה פעמים יוצרים אינטראקציה עסקית ביניהם.

קנייה של נכסים מניבים למכירה

הייחודיות של נכסים מניבים למכירה לצרכי העסק שלכם, הוא שאינכם תלויים בבעל בית כלשהו, ויכולים אתם להישאר בו כמה שנים שתחפצו, בלי איום של העלאת שכר דירה או אירוע דומה.

בנוסף את משרדכם תוכלו לעצב כעולה על דעתכם כדי שיהווה עוד כרטיס סיקור תדמיתי עבור העסק שלכם.

היתרון הכי גדול של נכס מסחרי מניב למכירה שאפשר להעלות על הדעת, הוא שתרכשו משרד בתוככי אזור גוש דן. זה יבטיח לכם להיות מקושרים אל כל העסקים המתרכזים באזור הזה, עשוי להביא לכם לקוחות חדשים ולא משנה באיזה תחום אתם עוסקים, ותהיו חשופים כל העת ללקוחות פוטנציאליים ולשיתופי פעולה עם אחרים.

נכס מסחרי מניב למכירה מאפשר לכם לקבל לקוחות ולבנות תדמית!

עולם העסקים של היום, מתאפיין בהרבה מאוד עסקים פרטיים. אם בעבר אלה שהיו נענים למודעה בנוסח משרדים לקנייה היו בעיקר חברות גדולות או בינוניות שהעסיקו הרבה עובדים, התקופה הזו של דור ה-X,Y,Z הילדים של קונסולות המשחק והמחשבים נפלטו אל החיים עם הרבה מאוד ידע טכנולוגי וחלקם הגדול, ירכוש השכלה בתחום ההייטק או השיווק או המסחר ויזדקק בסופו של יום למשרד משלו, גם אם מדובר במשרד של בן אדם אחד או שניים.

נכס מסחרי מניב למכירה לשנת 2022 – אז נכון שיש הרבה בעלי עסקים שעובדים מהבית מעצבים גרפיים או בעלי מקצועות אחרים, שלא יכולים לשכור או לקנות משרדים, אבל יש להם בעיה גדולה. הם לא יכולים לעשות פגישות עסקיות בביתם, והרבה פעמים זה פשוט לא נוח לעשותן במקומות ציבוריים בעיקר אם מדובר בחומר דיסקרטי, משפטי או מסחרי שמן הראוי יידון בדלתיים סגורות ובחדרי ישיבות מרווחים ומאווררים.

דבר נוסף שמשרד עושה הוא מיתוג. כאשר אתם רוכשים נכס מסחרי מניב למכירה – משרד ומציידים אותו במיטב הציוד לו אתם זקוקים ומעצבים אותו באופן המיוחד המתאים לעיסוק שלכם, אתם בהחלט ממתגים את עצמכם ועשויים לעשות רושם טוב מאוד על הלקוחות שלכם, שיובילו גם לעסקים טובים בהחלט.

כמובן שכאשר רוכשים משרד ומתכוונים להשכיר אותו לעסק כלשהו, מוטב לערוך חקירה כלכלית מקדימה אשר תיתן מושג לבעליו של העסק על השוכר העתידי. המצב הכלכלי של העסק שלו, מהן הערובות שלו לשכירות. האם מדובר בשוכר הגון ללא רבב וחקירה זו חשובה מאוד כדי שמשכירי המשרד יוכלו לקבל את התמורה החודשית המלאה מהשכירות שלו ללא בעיות ותקלות.

נכסים מניבים למכירה – ההשקעה של 2023

כבר מזמן ידוע כי ההשקעות הכי בטוחות, עם הסיכון הכי נמוך והתשואות הכי גבוהות הן בתחום הנדל”ן המסחרי. לא לכל משקיע יש הון עצמי כדי לרכוש נדל”ן למגורים, אבל יש רבים שלהם הון המספיק לרכישת נכסים מניבים למכירה שיספקו להם הכנסה פאסיבית נאה.

מחירי הדיור בארץ האמירו למספרים שקשה לדמיין. במצב הזה אם למישהו יש כספים של קופת גמל, קרן השתלמות, חיסכון או ירושה שקיבל, מה הדבר הנכון שהוא יכול לעשות כדי להכפיל ולשלש את הכסף הזה. במה כדאי לו להשקיע כדי לקבל תשואה גבוהה ומהם נכדי הנדל”ן שלא נס ליחם ותמיד יש להם דרישה?

נכסים מניבים למכירה בישראל

מבחינה הזו אפשר לומר כי אומנם לא כל אחד יכול להשקיע בדירה בתל אביב ואפילו לא בערים הסמוכות לה, אבל עם הון עצמי מסוים אפשר היום לרכוש נכסים מניבים למכירה בישראל וזה בהחלט יכול להיות נכס מסחרי שיש לו ביקוש כמו חנות באזור טוב, משרד, מחסן ועוד.

תמיד יהיה מי שירצה לשכור חנות ותמיד יהיה מי שיהיה זקוק למשרד ולכן אם תשקיעו בזה, תוכלו ליהנות בהמשך מפירות ההשקעה.

נכסים מניבים למכירה – מדוע כדאי להשקיע במשרד?

 

נכסים מניבים למכירה

 

נכסים מניבים למכירה

 

נכסים מניבים למכירה נכון ל-2023 מספר העסקים הקטנים גדול יותר מכל שנה אחרת עד כה, וזה משום שהעולם הדיגיטלי והחיבור לאינטרנט מאפשר לכל אחד לעבוד מכל מקום. אתה יכול לשכור משרד ביוקנעם ולעבוד מול לקוחות שנמצאים גם באנגליה, הכל עובר ברשת.

שנת 2020 הביאה איתה שינוי משמעותי בעולם העבודה כאשר עובדים רבים עברו לעבוד מהבית. התוצאה היא צורך פוחת בנכסים גדולים ובו זמנית לעלייה בדרישה למשרדים. המשפחות הישראליות נחשבות לברוכות ילדים לעומת עמיתינו באירופה ובארצות הברית ולכן אין ״עודף״ מקום בבתים.

בשביל לעבוד, צריך פינה וכאשר מדובר בבעל עסק שאין לו פינת עבודה בבית, הוא יחפש משרד אשר ישרת את הצרכים שלו. בעלי המקצועות שמחפשים משרדים יכולים להיות: מעצבים גרפיים, צלמים, חברות בניית אתרים, משרדי רואי חשבון ועורכי דין ועד לחברות הייטק, כולם זקוקים לאיזה שהוא מקום עבודה.

אילו נכסים מניבים למכירה תוכלו למצוא?

נכסים מניבים למכירה – כאשר אתה רוכש משרד להשקעה, יש בכך יתרונות ברורים גם מול המשקיעים בדירות למגורים. בדרך כלל שוכרי המשרדים נוהגים לשכור אותם לשנים ארוכות שלא כמו שוכרי דירה שיכולים לעזוב אותה כל שנה, ואז בעל הדירה צריך להתחיל לחפש שוכרים חדשים.

בעליה של דירה מושכרת יכול למצוא את עצמו מול דיירים שלא משלמים או כאלה שגם השאירו חובות ונעלמו, מה שלעולם לא יכול לקרות לחברה או עסק פעילים ששוכרים משרד ומתנהלים נכון. פה לא מדובר באנשים פרטיים ובעליו של עסק יעשה הכל כדי שהעסק שלו יצליח ולכן גם ישלם את חובותיו ותשלומי השכירות שלו וכך מובטחת לבעלי המשרד הכנסה פאסיבית קבועה ורצופה.

נכסים מסחריים מניבים למכירה כיום בעולם הדיגיטלי

בפיתוחו המואץ הוא יכלול כ-600,000 מ"ר של משרדים ויהווה גם מקור פרנסה לאלפי משפחות. כבר היום כבר פועלים במקום עוד שבעה משרדי מגדלים, המאוכלסים ע"י חברות גדולות מאזור המרכז ובעלי מקצועות חופשיים.

קרבתו של המגדל למתחם הבורסה, כמו גם למתחם העסקים של תל אביב, רמת החייל, פארק הירקון וקניון איילון, הופכת אותו להזדמנות של רכישת משרדים חדשים למי שזקוק למשרד, עזב משרד בשל פרויקט הרכבת הקלה ושוכר משרד במקום לא מספיק נוח עבורו.

מאז קיומו של העולם הדיגיטלי והתרבות משרדי ההייטק, נולדו הרבה מאוד מקצועות חדשים המחפשים נכס מסחרי מניב למכירה כדי להקים בהם עסקים כמו חברות בניית וקידום אתרים, שיווק בפייסבוק, שיווק באינטרנט ועוד.

מה היתרונות בנכס מסחרי מניב למכירה

יתרון נוסף בהשקעה בנכס מסחרי מניב למכירה ולא בדירות למשל, קשור לאותו פרק זמן ארוך לו נזקק בעליו של עסק למשרד, כאשר שוכרי דירה עלולים לשנות את דעתם מדי שנה אפילו ולהותיר אתכם ללא שכירות חודשית, או חלילה אם נקלעו למצב כלכלי קשה ואין להם את היכולת להמשיך ולשלם את השכירות וההוצאות על המשרד.

בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם