איך השקעות נדל"ן יכולות לשפר את המצב הכלכלי שלנו?

השקעות נדל"ן יכולות לשפר מאוד את המצב הכלכלי שלנו. כאשר אנחנו בוחרים להשקיע את הכסף שלנו בקנייה של דירה או של שטחי נדל"ן מניב אנחנו יכולים אחרי כמה שנים למכור את הנכס שקנינו ברווח גדול מאוד. בעת הבעלות על הנכס אנחנו יכולים להשכיר אותו וליהנות מדמי השכירות. חשוב להיות מודעים לכך שכיום מדינת ישראל ממסה אנשים שיש בבעלות שלהם יותר מדירה או נכס נדל"ן אחד ויש לקחת את תשלומי המיסים בחשבון.

למה חשוב לשים לב כאשר אנחנו משקיעים את הכסף שלנו?

כאשר אנחנו משקיעים את הכסף שלנו חשוב שנעשה מחקר מקדים איפה בדיוק אנחנו משקיעים אותו ומה בדיוק אנחנו בוחרים לקנות. קנייה של נכס נדל"ן מסוים יכולה להיראות טוב על הנייר, אך באופן מעשי להיות חתול בשק. תמיד חכם יותר וכדאי לראות את הנכס לפני שאנחנו קונים אותו. לאחר שאנחנו קונים את נכס הנדל"ן שלנו אנחנו יכולים להשביח אותו ולעלות את הערך הכספי שלו על ידי ביצוע עבודות שיפוץ ושדרוג בו. אם נבחר לשפץ את הנכס שלנו נוכל להשכיר אותו או למכור אותו תמורת תג מחיר גבוה יותר.

מאמר בשיתוף אתר investec

איך עדיף להשקיע בבורסה או דווקא בנדל"ן?

הרבה מאוד אנשים מתלבטים האם לשים את הכסף שלהם בתחום של השקעות נדל"ן או דווקא בהשקעה בבורסה. לכל אחד מאפיקי השקעה אלו יש יתרונות וחסרונות. באופן כללי, שוק הנדל"ן בארץ יציב יותר משוק ההון וכיום מי שיכול להרשות לעצמו להשקיע בקנייה של נכס נדל"ן סביר מאוד להניח (תלוי כמובן בסוג הנכס ובמיקום שלו) שבעוד חמש שנים או שנתיים הוא יוכל למכור את אותו הנכס עם רווח נאה.

הבחירה להשקיע את הכספים שלנו היא בחירה חכמה מאוד מבחינת הראייה קדימה לעתיד. אם אנחנו רוצים לקנות נכס נדל"ן ולהשקיע כך את החסכונות שלנו, לא כדאי לנו לעשות זאת לבד אלא לשכור מתווך או יועץ נדל"ן שיעזרו לנו למצוא את מקום ההשקעה הכי כדאי עבורנו. מתווך הנדל"ן או מומחה הנדל"ן שנשכור יוכלו לסייע לנו להבין איזה סוג נכס הכי מתאים לנו לקנות ואיזה סוג נכס אנחנו יכולים להרשות לעצמנו עם ההון העצמי שעומד לרשותנו מבחינה אישית בכל זמן נתון.