מציאת דירות יכול להיראות כמו אתגר מרתיע. לפני שתתחיל, קח את הזמן כדי להגדיר תקציב ולתעדף את החובה שלך.

לאחר שצמצמת את החיפוש, הישאר מאורגן והשתמש בתוכניות קומה ובסיורים בתלת-ממד כדי לזרז אותו. כך לא תבזבזו זמן בסיורים בדירות שלא מתאימות לכם.

דע את התקציב שלך

לפני שמחפשים דירות לקנייה, חשוב לקבוע את התקציב. חישוב כל העלויות הקשורות למגורים בעיר חדשה יכול להיראות מכריע, אבל תקציב יעיל יעזור לשמור על כל החשבונות וההוצאות בשליטה.

לאחר שיצרתם תקציב, חשוב שתתמידו בו. אחרת, אתה עלול למצוא את עצמך במצוקה כלכלית או חסר מספיק כסף עבור כל ההוצאות שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מאורגן היא על ידי יצירת גיליון אלקטרוני שמחלק את ההוצאות החודשיות שלך לקטגוריות ניתנות לניהול כמו שכר דירה, שירותים, אוכל ובידור. גיליון אלקטרוני גם מקל על מעקב אחר הוצאות וחיסכון למטרות ארוכות טווח.

השמירה על ארגון פיננסי נעשה פשוט יותר עם אפליקציות שמקלות על תקצוב הוצאות מחיה.

שמירה על תקציב מאורגן היטב יכולה לתת לך שליטה רבה יותר על מצבך הפיננסי ולמנוע אותך מחובות. זה גם עוזר למנוע ממך לקבל החלטות רעות שעלולות לגרום לקשיים נוספים בעתיד.

דע מתי להתפשר

בעת חיפוש אחר הדירה האידיאלית, ייתכן שיהיה צורך לעשות פשרות. אלה יכולים לכלול ויתור על חדר שינה נוסף או פטיו כדי להישאר במסגרת התקציב. אבל אם שניכם משתתפים במה שאתם רוצים, זו יכולה להיות תקופה מרתקת כשאתם סוף סוף מוצאים את המקום האידיאלי שלכם להתקשר הביתה!

התחל את חיפוש הדירה שלך על ידי הכנת רשימה של פריטי חובה. זה יעזור לכם לסנן דירות שאינן עומדות בקריטריונים שלכם ולהתמקד בדירות הטובות ביותר עבורכם.

אם חיית המחמד שלכם זקוקה לשירותים ספציפיים, אל תבזבזו את זמנכם בחיפוש אחר דירה שאינה מספקת אותם. במקום זאת, הסתכלו רק על מקומות עם גישה לחצר אחורית או לגג.

חיסכון בזמן והקל לזהות אילו שירותים חיוניים ואילו יכולים לחכות. ואם אינך בטוח אילו פריטי חובה צריכים להיכלל ברשימה שלך, צור אחד ואז תעדוף אותם לפי חשיבות.

משא ומתן על מחיר דירה יכול להיות מפתה, אך חשוב לזכור שמדובר בהסכם שכירות. אתה ובעל הבית שלך חייבים לעבוד יחד על מנת להגיע להסכמה על המחיר שתועיל לכל המעורבים. אם שניכם לא יכולים להגיע להסכמה על סכום שכירות משתלם עבור הדירה, מקום אחר עשוי להתאים יותר ללא ויתורים.

דע מתי לנצל רישום

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא דירות למכירה בראש העין היא עבודה עם סוכן נדל"ן. למומחים אלה יש גישה לשירות רישום מרובות (MLS) המקומי שלהם, והם יכולים להתריע כאשר נכסים תואמים לקריטריוני החיפוש שלך.

בנוסף לחשודים הרגילים, מתווך טוב אמור להיות מסוגל גם לגלות הזדמנויות מחוץ לשוק כגון עיקולים, עיקולים מוקדמים ומוכרים בעלי מוטיבציה. עסקאות מסוג זה יכולות להיות המפתות מכולן.

יש הרבה אתרים ושירותים שיכולים לעשות זאת בשבילך, אבל עדיף לחקור כמה לפני שתתחייב לספק מסוים אחד. רבים מהם חופשיים לשימוש בעוד שאחרים עשויים לגבות תשלום עבור השירותים שלהם.

קבלת ההחלטה מתי לנצל רישום יכול להיות מסובך עבור בעלים רבים, במיוחד בשוק פעיל כמו זה של ניו יורק. האפשרות המתאימה ביותר היא אחת שעונה על הצרכים שלך והן על הנסיבות הכלכליות שלך. בנוסף, בחירת סוכן בעל מומחיות וקשרים תסייע להבטיח עסקה חלקה ומוצלחת.

זה חכם לשקול את העלות של כל דירה חדשה מול התקציב החודשי הקיים שלך. פעולה זו תיתן לך הערכה מדויקת יותר של כמה כסף אתה יכול להרשות לעצמך באופן ריאלי בשוק הנדל"ן של היום. עם הידע הזה, תוכלו לצמצם את החיפוש שלכם לבנייני דירות רלוונטיים בטווח המחירים שלכם ולמצוא את המגורים האידיאליים.

הכר את השכנים שלך

חיבור עם השכנים שלך הוא דרך מצוינת לבנות קשר חזק יותר ולהרגיש בבית באזור חדש. זה לא רק שומר אותך בטוח יותר, אלא גם מספק לך רשת לא יסולא בפז של חברים ואנשי קשר במקרה חירום או אירועי חיים אחרים שעלולים להתעורר.

על פי מרכז המחקר Pew, אנשים שהקימו קשרים עם שכניהם נוטים לדווח על רגשות חיוביים יותר כמו אושר וביטחון עצמי מאלה שאינם מכירים אחד את השני בשמם. אמנם לוקח זמן לפתח קשר משמעותי, אבל כשמישהו בקרבת מקום יכול להשגיח על חיית המחמד שלך בזמן שאתה אינך או לספק לך מפתח רזרבי במקרה של נעילה יכול להיות בעל ערך רב בעת מעבר לדירה חדשה או צורך במישהו שישמור על שלך. הבית בזמן שאתה אינך.

התחל בכך שתעשה משהו קטן ופשוט שיעזור. לדוגמה, כאשר אתה רואה מישהו נאבק לסחוב את המצרכים שלו או עובד על האופניים שלו, הצע לו לעזור לו על ידי הצעת סיוע.

מעשי החסד הקטנים האלה מראים שאכפת לך מהשכונה שלך ותיזכר על ידי הסובבים אותך כמי שמעריך קהילה. גם אם אין לך זמן להשפיע משמעותית, השכנים שלך יעריכו את העובדה שאתה מוכן להושיט יד.

אחת הדרכים ליצור רושם ראשוני נהדר היא אירוח מסיבת חנוכת בית או בית פתוח. זוהי הזדמנות אידיאלית להציג את המתכונים האהובים עליך, לערוך למבקרים סיור בבית החדש שלך וליהנות קצת עם השכנים.

דע מתי לזוז

לפעמים זה יכול להיות מאתגר לדעת מתי הגיע הזמן לעבור, מכיוון שאולי לא תרצה לעקור את כל מה שבנית במיקום הנוכחי שלך או לאבד מערכות יחסים חשובות. עם זאת, ישנם סימנים שעשויים להצביע על כך ששינוי עשוי להיות באופק.

אחת המשימות הראשונות שעליך לבצע לפני מעבר דירה היא פינוי הבית שלך. למרות שזו עשויה להיות משימה מייגעת, היא תהפוך את תהליך הרילוקיישן לחלק יותר בסופו של דבר על ידי מתן מספיק מקום לכל החפצים שלך.

לאחר שסיימתם לעבור על כל הבית שלכם, ערכו רשימה של כל מה שחשוב לכם ושצריך להגיע איתכם לדירתכם החדשה. אם יש פריטים משוכפלים או כאלה שפשוט לא יתאימו לחלל הפנוי, שקול למכור או לתרום אותם.

הדירה החדשה שלך תהפוך להרבה יותר מרווחת עם פחות עומס, ותיתן לך זמן לפרוק מיד עם הגעתך. יתר על כן, היפטרות מחפצים מיותרים תחסוך גם זמן וגם אנרגיה בטווח הארוך.

לאחר שסיימתם את השלב הזה, הגיע הזמן להתחיל בחיפוש אחר הדירה האידיאלית שלכם. עדיף להתחיל תהליך זה מספר חודשים לפני חודש המעבר היעד שלך על מנת לנצל את רמות המלאי הגבוהות והמחירים התחרותיים הקשורים אליהם.