רכישה של דירה חדשה היא הזדמנות נהדרת להגשים את החלום שלכם ולגור בסטייל. אבל זה לא אומר שאתם צריכים להוציא הון בדרך, אלא פשוט לתת ליצירתיות שלכם להוביל, לבחור בבעלי המקצוע הנכונים ולהשתמש נכון בכל האקססוריז המשלימים. בקיצור, קניתם דירה? זו הכתבה בשבילכם!

גלשו לפינטרסט והיכנסו לעולם ה- DIY

כיום יש מגוון דברים שניתן לעשות בעצמכם והמון מקומות שניתן לקבל השראה לשיפוץ הדירה החדשה שלכם במו ידיכם. בכדי לפתוח לכם עולם שלם של יצירתיות, כדאי לבקר בפינטרסט ולקבל המון השראה מדירות מעוצבות בכל רחבי העולם. שימו לב איך הם חילקו את הדירה, באיזה אקססוריז הם בחרו בשביל לבצע תחימה מדויקת ואילו צבעים וחומרים נמצאים עכשיו באופנה.

הוסיפו טאצ' אישי עם אקססוריז נכונים

ברוב המקרים דירות אשר נרכשות מקבלן יהיו בעלי תשתיות נהדרות אבל לפעמים תרצו להוסיף להם טאצ' אישי על ידי שימוש באקססוריז הנכונים. בדקו אילו עציצים מתאימים לסטייל שאתם רוצים להוסיף לדירה, אילו וילונות יכולים לשדרג את האווירה ואילו חיפויי רצפה יתאימו לתקציב שלכם. שווה גם לבדוק דברים קטנים שעושים הבדל גדול כדוגמת הוספה של מראות או נברשות נכונות.

שקלו להחליף חיפוי לרצפה

כיום לא חייבים להחליף את הריצוף אלא ניתן להוסיף חיפוי ריצפה באופן באופן קל ופשוט. ראשית כל שווה לראות אילו שטיחים יתאימו לוויב של הדירה ולאחר מכן לשקול פרקט טבעי או סינטטי שלא עולה כמו בעבר. עוד דרך לחסוך היא להציב את הפרקט בעצמכם. יש לא מעט מדריכים אשר מסבירים איך עושים זאת לבד וגם פרקטים אשר מתחברים כמעט כמו לגו אחד לשני – כך שאפילו בעלי ידיים שמאליות יוכלו לשפץ.

שימו לב לסוג ההצללה שאתם בוחרים

אם בעבר היינו הולכים אוטומטית לתריסים הקלאסיים, בשנים האחרונות אנו מביעים שהתריסים הם חיפוי פנימי וחיצוני לכל דבר ולכן חשוב להשקיע בבחירה שלהם. ניתן להוסיף תריסים חשמליים לאווירה הייטקית, תריסים מעץ לתחושה כפרית או תריסים רגילים לשליטה מלאה בכניסה של האוויר והתאורה לדירה החדשה. הכל כמובן – בלי לחרוג מהתקציב שלכם.

בחרו בבעלי מקצוע שמתמחים בשיפוץ דירות חדשות

יש המון תיקונים קטנים והתקנות שפשוט אי אפשר לעשות לבד ולכן חשוב לבחור בבעלי מקצוע שמתמחים בשיפוץ של בית חדש. למעשה, היום ממש לא צריך לשבור את מסגרת התקציב כאשר רוצים לשפץ בקטנה את הדירה החדשה, אלא לבחור בחברות בוטיק איכותיות שעושות פלאים במחיר שווה לכל נפש. פנו לחברת שיפוצים ומרוצים וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד לשיפוץ הדירה.

לסיכום, החל מחיפויים ועד לאקססוריז נכונים – היכולת שלכם להשפיע על הלוק של הדירה הינו מותנה תמיד בתקציב. לכן, אם רכשתם דירה חדשה, בדקו איך אתם יכולים להפוך אותה לדירת החלומות שלכם במינימום מאמץ, זמן וכסף.