אין ספק שכיום אנו רואים ששיווק המגורים הפך להתמחות של ממש ומשלב בתוכו הבנה בעולמות הפסיכולוגיה הצרכנית, חקר שוק וידע בעולם השיווק הקלאסי. אז בעידן של אינסוף מסרים, תחרות אמיתית על ליבו של כל רוכש ופרויקטים שקמים חדשות לבקרים, איך עושים זאת נכון? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה

היכרות עם שוק הנדלן המקומי והטרנדים שלו

בכדי לשווק באופן איכותי פרויקט למגורים כל חשוב להכיר את שוק הנדלן באופן מקצועי. מעבר לשחקנים הבולטים בשוק והבנה של תפיסת המותג בקרב הצרכנים על אזורים וקבלנים שונים, כדאי להכיר את כל המגמות הקיימות בשוק הנדלן. במיוחד בישראל כאשר השוק משתנה בין שוק של קונים לבין שוק של מוכרים, זה פשוט קריטי להבין את הטרנדים הבולטים בענף ולדייק את המסרים.

יצירת נחשקות בקרב קונים פוטנציאליים

יצירת נחשקות של פרויקט מגורים הוא אחד הדברים המאתגרים אך החשובים ביותר בכל תהליך של שיווק של פרויקט מגורים. צריך ראשית להכיר את קהל היעד (רווקים, משפחות צעירות, משפרי דיור או בכלל פנסיונרים) שלכם וליצור סיפור אמיתי סביב הפרויקט שלכם. ברגע שהופכים את הפרויקט להרבה יותר מרק ארבעה קירות והופכים אותו לחוויית מגורים טרנדית, פשוט קל יותר לשווק אותו ולאכלס את כל הדירות במתחם.

מיתוג איכותי של הפרויקט ברמה הגרפית והטקסטואלית

בכדי ליצור את אותה נחשקות, חשוב למתג את הפרויקט באופן איכותי. זה מתחיל באריזה הגרפית וממשיך באסטרטגיה ויזואלית אשר הופכת את פרויקט המגורים לטרנדי בקרב הקהל הרלוונטי. עניין זה משלב שפה ויזואלית אשר מתאימה בצבעוניות שלה לקהל היעד, יצירת הדמיות הסופיות של הפרויקט ובחירת הטקסט הנכון אשר יגע במקומות הרגישים אצל מי שמבקש לרכוש דירה חדשה למגורים.

קטלוג מרשים מגורים מרשים ותסריטי שיחה ממוקדים

בכדי לוודא שהמסרים האחידים נשמרים חשוב לייצר תסריטי שיחה אשר ישלבו ציטוטים מן הקטלוג הפיזי של הפרויקט או אתר האינטרנט שלו. חשוב להבין מה חשוב לקהל היעד (קירבה למרכז או אזורים למשחק עם הילדים למשל) ולהטמיע אותם ברמת הקטלוג והשיחה המכירתית. לכן, חשוב שכל מי שנפגש עם הלקוחות יעביר להם את המסרים הנכונים אשר הוסכמו עליהם מראש ואשר משרתים את אסטרטגיית המכירה.

פרסום של פרויקט המגורים במדיות השונות וטירגוט חכם

בעידן הדיגיטלי שיווק למגורים אינו מסתכם רק במשרדים יפים ובדירה לדוגמה בלבד. כיום ניתן ליצור פרסומות מותאמות אישית על פי הגיל, היכולות הכלכליות והרצונות של מי שאתם רוצים שיצור עמכם קשר בנוגע לאכלוס פרויקט המגורים הבא שלכם. חייבים להכיר את הפלטפורמות הנכונות, ליצור מסעות לקוח חכמים ולגעת באנשים הנכונים ברגעים המכריעים של החיים שלהם 

המאמר נכתב בשיתוף קארן מן – מספר 1 בשיווק פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ.