אנחנו לא יודעים אם יצא לכם לראות סדרות טלוויזיה העוסקות בעיצוב הבית, אבל שם כמו גם במקרים אחרים, אם תקיימו שיחה אחת עם מתווך בתחום הנדלן, תגלו כי אחת הדרכים הטובות ביותר לשכנע לקוח מהסס, היא על ידי עיצוב של הדירה מחדש. אגב, אנחנו ממש לא מדברים על עיצוב פנים מורכב וכזה שעולה הרבה מאוד כסף. לעיתים, רק סידור מחדש של החלל והתאמה של הפריטים המדויקים, יכולים להשפיע על תהליך המכירה בצורה דרמטית. אם אתם רוצים לחתום על עסקה משתלמת, אם אתם רוצים להרוויח מהנכס העומד לרשותכם, לעיתים, כל שצריך לעשות הוא כמה צעדים פשוטים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעצב את הנכס בקלות ובלי 'לקרוע את הכיס'. מתחילים עכשיו. 

למה כדאי לעצב את הנכס ואיך מפרידים בין עיקר ותפל 

בדרך כלל תהליכי עיצוב של בית או משרד אלו תהליכים ארוכים ומורכבים. הרבה פעמים אנחנו מדברים על עבודה אשר ממש לא מתחילה ונגמרת רק עם עיצוב החלל, אלא, כחלק מהתהליך ייעשו עבודות תשתית וכל פרט יבחן ברצולוזיה רחבה. אנחנו כמובן לא מדברים כרגע על המקרים הללו. אם תרצו להתגורר בנכס הנמצא בבעלותכם, זה סיפור אחר והשקעה בסדר גודל שונה לחלוטין. כאן, אנחנו מדברים על עיצוב פשוט של החלל, בחירה נכונה של רהיטים ופריטים אשר ישפיעו על המראה הכללי של הדירה או המשרד, כך שהקונה הפוטנציאלי יוכל להבחין ביתרונות של הדירה. 

מה שנגיד לכם עכשיו, יודעים כל מי שעוסק בשיווק ביום, יום. אם בעלים של קניון רוצה לשכנע את הלקוחות לרכוש מוצרים, הוא צריך להקפיד על העיצוב של הקניון, בעל מלון חייב לשים לב לפרטים הקטנים כדי לתת לאורחים תחושה נעימה. אלו כמובן דוגמאות ספורות המעידות על מקרים רבים נוספים. המשוואה פשוטה, בני האדם הולכים שבי אחרי יופי. אסתטיקה מפעילה אותנו. אמרו חזל: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם', כל עולם הפאנג שוואי מתייחס גם הוא לאותה הנקודה. סידור של החלל משפיע באופן מודע ולא מודע על הבחירות שלנו. כמו בכל נכס, גם לנכס שלכם יש יתרונות וחסרונות. אם אתם רוצים להאיר על הטוב, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הפריטים הנכונים, אלו שיתנו ללקוח הצצה לפוטנציאל הגלום בנכס כדי שהעסקה תיחתם בתנאים שלכם. 

אילו פריטים יכולים לשנות את כל התמונה 

כאמור, אנחנו ממש לא מדברים על יציאה לתהליך ארוך ומורכב. אבל בכל זאת, יש כמה אלמנטים אליהם כדאי להתייחס ואלו יכולים לעשות שינוי דרמטי בפרק זמן קצר: 

  • השקיעו בניקיון: לפני בחירה של רהיטים שונים וכיוצא באלו, תמיד כדאי לנקות את הנכס היטב, כדי שהתחושה בו תהיה נעימה. אתם יכולים להגדיל לעשות ואפילו להביא מפיץ ריח, כדי שהחוויה של השוכר העתידי תהיה רב חושית, כאשר יבחן את הנכס מקרוב. 
  • לעצב את הסלון ואת המבואה: להניח קומודה מעוצבת בחדר הכניסה לבית, שידת מגירות עשויה היטב, לתלות מעליה מראה או אפילו להניח עציץ בכניסה לדירה, זה לבד יעשה שינוי דרמטי. קומודה זה מסוג הפריטים שמאפיינים כמעט כל בית ישראלי ולכן, אם אתם רוצים ליצור תחושה של 'בית', תמיד טוב להניח אחת כזו בכניסה. ספה יפה בסלון וכמה מדפים לספרים, יתנו גם הם התחושה כי לנכס יש הרבה פוטנציאל. על ידי תהליך העיצוב אתם כמו נותנים הצצה למה שיכול להיות כאן, מה שעושה תמיד יותר חשק לחתום על עסקה. 
  • אל תשכחו להתקין וילונות ולהוסיף תאורה: אין אדריכל או מעצב פנים שלא משקיע זמן בתכנון מוקפד של האורות בבית. בין אם מדובר על אור טבעי ובין אם אנחנו מדברים על תאורה היוצאת ממנורה. התקנה של וילון פשוט, הנחה של גוף תאורה, גם הם יכולים לעשות הבדל משמעותי. 

כמובן, תמיד אפשר להסתכל בדוגמאות ברשת ולשאוב השראה. רק חשוב לזכור, הרבה פעמים שווה להשקיע עוד כמה שקלים כדי ליהנות מהרווחים של ההשקעה בהמשך. להשקיע בנכס זה להשקיע בעתיד הכלכלי שלכם.