עומדים לרכוש נכס? מעוניינים להוציא את הנכס שברשותכם למכירה? זה המקום אשר בו חשוב שתכירו את אנשי המקצוע אשר בעזרתם תצלחו את כל המהלכים עד לקנייה או המכירה של הנכסים. ממש לא מומלץ לפעול לבד ללא הליווי המקצועי של אלו שיעזרו לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם בלי שיהיו מוקשים בדרך שיפילו אתכם לבלי קום.

עסקאות נדל"ן היא כותרת לכל מה שקשור לנושא הזה של קניית נכסים, מכירת נכסים, רכישת קרקעות, השכרה של מבנים וכן הלאה. בכל קנייה או מכירה יש כמובן את שני צדי המטבע. תמיד יהיה זה שרוכש את הנכס לעומת זה שמוכר את הנכס.

לא באמת משנה מאיזה צד אתם עומדים. מומלץ תמיד להתייעץ באנשי מקצוע מהתחום.

נכיר את השירותים של אנשי המקצוע בתחום הזה של עסקאות נדל"ן.

מתווכי נדל"ן

מתווכי נדל"ן למעשה מעניקים מגוון גדול של שירותים מקצועיים לכל אורך השלבים של עסקאות הנדלן. זה מתחיל בשירותי ייעוץ כדי לקבוע מהו שווי הנכס, זה ממשיך דרך פרסום הנכס ואיתור של שוכרים , קונים או מוכרים פוטנציאליים וכן הכנה של הנכס לקראת מכירה שלו בפועל.

חשוב לציין כי בישראל אין כל חובה להיעזר בשירות של מתווך נדלן למרות שיש ארצות בעולם אשר בהם הדבר הוא חובה חוקית. למרות זאת רבים הם הקונים והמוכרים שמעדיפים להפקיד בידי המתווכים את העבודה וליהנות משירות מקצועי ואמין שיסייע להם בביצוע עסקאות המכר או הרכז.

עורכי דין מקרקעין

בכל מה שקשור להשלמת עסקאות נדל"ן חובה להיעזר בשירות של עורך דין מקרקעין שיש לו את ההתמחות בכל מה שקשור לדיני מקרקעין ודיני חוזים.

בעזרת משרדי עורכי דין מקרקעין ניתן לקבל את כל המגוון של השירותים המשפטיים לצורך ניהול העסקה. זה כולל ניסוח של הסכמי המכר, ביצוע בדיקות מקדימות לבירור מצבו החוקי של הכנס כמו בדיקת הגבלות אם ישנן על הנכס, אימות הזהות של הרוכש או של המוכר של הנכס, ייצוג משפטי במקרה ויהיו סיבות לכך כמו הפרת חוזה וכן הלאה.

בניגוד למשרדי התיווך שאליהם לא ממש חייבים לפנות בעת ביצוע עסקת נדל"ן הרי שעל הליווי של עו"ד נדל"ן אי אפשר לוותר. למעשה זוהי חובה לקיום כל עסקה בענף הנדל"ן.

שמאי מקרקעין

השירות של השמאי זהו הערכה של שווי הנכס אותו אתם מבקשים למכור או לקנות. השמאי מסתמך על גישות שומה כמו גם על ידע מקצועי המאפשר לו לקבוע ולאמוד את הערכת שווי הנכס בצורה הכי מדויקת. השמאי גם מעניק חוות דעת מקצועיות בכל מקרה של תביעות משפטיות נגד יזמים או קבלנים בגין ליקויים בדירה בתוך תקופת האחריות.

עסקאות נדל"ן הן גדולות מכדי שתעשו אותם ללא ליווי מקצועי. מומלץ שלא לוותר עליהם.