בין אם רכשתם נכס או שמא אתם עומדים להיכנס בשכירות לדירה, קודם כל שיהיה בשעה טובה. שנית, כעת זה הזמן המושלם לבצע ניקיונות ובעזרת הסיוע של מומחי ניקיון. שמעו לנו, הרבה יותר קל לנקות את הנכס כאשר הוא ריק מרהיטים.

רגע לפני שאתם מזמינים את חברת ההובלות בכדי להעמיס ריהוט בדירה, מומלץ להזמין חברת ניקיון ולצחצח את הבית העתידי שלכם. נכנסתם לדירה חדשה, התחושה היא אחרת לגמרי וכדאי להפוך את זה לבית נעים. הנכס הזה יכול להיות 2 דברים עבורכם: בית או נכס שבו אתם גרים. אם אתם רוצים להעניק תחושה של בית לנכס ולהקנות שלווה, הניקיון הוא הכרחי. בואו נכיר את סוגי שירותי הניקיון שקיימים בימינו ומומלצים בדירות חדשות.

ניקוי כללי של הבית וניקוי של מזרונים

אם אתם מבצעים ניקוי קומפלט וכללי לבית, אתם פועלים הכי נכון. ניקוי כללי לדירה חדשה יכלול את הצחצוח של הרצפה, תריסים, מרפסת, פוליש, ניקוי הקנטים ועוד. לאחר שתסיימו עם הניקוי הכללי של הבית, תצטרכו ניקוי רהיטים. סמכו עלינו, הריהוט עומד להתלכלך מההובלה, גם אם הוא יהיה עטוף וממוגן בפצפצים או ניילון נצמד. אם כך, תבצעו ניקוי מזרונים וניקוי רהיטים עם חברת ניקיון מקצועית.

ניקוי מזרון כולל גם חיטוי מזרון, אבל אתם צריכים לבקש את השירות הזה מהחברה. החיטוי של המזרון קוטל בקטריות וחיידקים שמצטברים במשך השנים, במיוחד אם הכלבים שלכם נוטים לטפס על המיטות ולהתכרבל בהן.

ניקוי בדירה חדשה מקבלן – צריך בכלל?

למה בכלל צריך לנקות דירה כאשר היא מתקבלת חדשה מהקבלן? ובכן, יש לנו 2 מילים עבורכם – שאריות שיפוצים. בואו ניתן דוגמה בנושא הזה. לא פעם, אנשים נכנסים לדירה חדשה מקבלן, חושבים שהיא מצוחצחת ומתבדים כאשר הם נכנסים להתקלח. למה הם מתבדים דווקא במקלחת?

שיפוצניקים נוטים לעיתים להשליך שאריות בטון ושיפוצים לתוך חורי הניקוז של המקלחון, במרזבים ובכל מקום שאפשר. לבצע ניקוי מזרונים זה אחלה ומעולה, אבל כמו שאנחנו מבינים, יותר חשוב לבצע ניקוי כללי לבית. במיוחד באזור המקלחת ובכל מקום שבו יש פוטנציאל להצטברות של שאריות שיפוצים ובנייה.

ניקיון משרדים – ניקוי פוליש בדירה חדשה

אם אפשרי והתקציב מאפשר גם הוא, תבצעו ניקוי פוליש למרצפות בדירתכם החדשה. אבל שימו לב, ישנן מרצפות מסוימות שאסור לבצע עליהן פוליש. לדוגמה, גרניט פורצלן. חומרי הגלם האלו יכולים להינזק כתוצאה מחשיפה לחומרי פוליש, להישרט ממכונות הפוליש וכו'.

וטיפ אחרון מאיתנו, בין אם אתם צריכים ניקיון משרדים, מזרונים או ניקוי מכל סוג אחר, תערכו השוואת מחירים בין חברות ניקיון מומלצות. כך צרכנים חכמים פועלים בימינו, מנצלים את הכוח שיש באינטרנט. השוואת מחירים לניקוי מזרון תאפשר לכם להוזיל את העלות של הניקוי.