מעבר לדירה חדשה תמיד מלווה בהמון התרגשות. זאת כיוון שאנו מתחדשים בבית חדש אך גם מכיוון שאנו מרגישים שאנו פותחים דף חדש בחיים ומתחילים תקופה חדשה, וזה תמיד דבר משמח לא ככה? יחד עם זאת, לפני שנקום בבוקר בדירה החדשה שלנו ונוכל להנות מכוס קפה בישיבה בסלון החדש שלנו עלינו לסדר, לנקות, לארגן, ולתזז, ובואו נודה שהחלק הזה קצת פחות מהנה.

לכן, כדי להוריד קצת מהנטל ולקצר תהליכים (כי אנחנו כבר משתוקקים להגיע לקפה הזה), ניתן להסתייע בשירותיו של צוות ניקיון מקצועי שיעזור לנו להפוך את הדירה החדשה והמבולגנת שלנו לדירה מצוחצחת ונעימה. אך איך תבחרו צוות ניקיון מקצועי? הנה לכם כמה טיפים עבור בחירת חברת ניקיון וכמה טיפים למעבר דירה חלק ומהנה (:

2 טיפים למעבר דירה:

תכנון מוקדם

כאשר אתם עוברים דירה, עליכם להימנע מסידורים של הרגע האחרון. אלא אם כן אתה צריך לארוז את הבית שלך ולעזוב במהירות, כנראה שיש לך מקום בין 4 – 8 שבועות כדי לוודא שאתה מארגן הכל ליום המעבר שלך. אתה יכול לעיין ברשימת המשימות האולטימטיבית שלנו למעבר דירה כדי לוודא שאתה מבצע את כל המשימות שלך.

תרמו פריטים לא רצויים

אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש לאנשים רבים כשהם מתחילים לסדר ולפשט את בתיהם היא שיש להם יותר דברים לא רצויים. אין טעם להעביר ארגזים מהבית הישן שלך לבית החדש שלך אם הם פשוט עומדים ללא שימוש במשך חודשים. חסכו לעצמכם זמן ואנרגיה על ידי היפטרות מהפריטים האלה – ארגוני צדקה כמו יכולים לעזור למצוא בתים חדשים לפריטים כמו בגדים ישנים ואלקטרוניקה, ובכך לחסוך לכם את הכאב ראש במעבר של פריטים לא שימושיים.

3 טיפים לבחירת החברת ניקיון הנכונה

  1. בחרו בחברת ניקיון מוכרת ומומלצת – אם הדבר הראשון שעלה בראשכם זה דווקא לבחור על פי עלות אז אתם טועים ובגדול. מדוע? מכיוון שאתם עומדים להכניס אנשים זרים לתוך הבית החדש שלכם וכדאי שתדעו את מי אתם מכניסים ושיש מעליהם בקרה. חברות ניקיון מומלצות בוחרות את צוות העובדים שלהם בקפידה ובמידה ויש בעיה יש לכם למי לפנות, שזה חשוב מאוד.
  2. מקצועיות וניקוי מותאם אישית לדירה – בדירות שונות יש לפעמים ריצוף או חומרים שזקוקים לניקוי עם חומרים ייעודיים. לכן חשוב שחברת הניקיון תדע להתאים את החומרים ואת סוג הניקוי לחומרים השונים בביתכם. חשוב לציין, ניקוי לא מותאם עלול לגרום נזק, ורק עברתם דירה, לא חבל?
  1. זמני ניקיון – אין סיבה שניקיון הבית ייקח יותר מיום אחד, לכן כדאי שתבקשו הערכה מראש כמה זמן ייקח לצוות הניקיון לנקות את ביתכם החדש ובאיזה שעות הם עובדים.

הבית נקי? מצוין, עכשיו הגיע הזמן לפינישים האחרונים. כמו שאתם יודעים אלוהים נמצא בפרטים הקטנים ובזמן מעבר דירה יש לספות שלנו נטייה להתלכלך. לכן, לאחר שצוות הניקיון המקצועי סיים לנקות את ביתכם החדש זה מאוד מומלץ להזמין את שירותיהם של חברת ניקוי ספות we-clean שתעניק ניקוי יסודי לספות שלכם. כמו כן, כדי להימנע מנזק, זה הכרחי שהספות יעברו ניקוי מקצועי בהתאמה לחומרים ולריפוד שלהן (ספות בד, עור וכו'). כך או כך, זה בדיוק הניקוי האחרון שיהפוך את הבית שלכם למושלם.