דירות 

כל מי שחיפש אי פעם דירה לקנייה, ראה עשרות מודעות עם רשימות אין-סופיות של תיאורים לגבי כל דירה הן חדשה והן יד שנייה. כמו לדוגמה בנושאים חשובים כמו נראות הרצפה, מרפסות, כמה חדרים, גודל במטר מרובע ועוד נתונים רבים נוספים. אבל מה גורם לכל אחד מאתנו להחליט לרכוש דירה זו אחרת? מדובר בתחושה נפלאה שאופפת את הקונים הפוטנציאליים שנכס זה הוא המתאים ביותר עבורם ולכן הם מעדיפים אותו על פני דירות אחרות.

 

שיווק דירות יפהפיות זה לא רק רשימה של כל מה שמייחד את הדירה אלא המראה המושלם כאשר הקונה הפוטנציאלי כבר רואה בדמיונו איך היא תיראה כאשר היא תאוכלס. הדיירים העתידיים כבר יכולים לראות את עצמם לוגמים קפה במרפסת, אוכלים ארוחת ערב עם הילדים בפינת האוכל, או מתכרבלים עם ספר ליד החלון. הרצון של כל אדם הוא למצוא את דירת החלומות שלו ולכן בסיועו של שמאי מקרקעין הוא בוחן כמה וכמה אופציות עד קבלת ההחלטה.

שיווק של דירות חדשות 

 

כשזה מגיע לשיווק דירות חדשות, הכניסה הפעם הראשונה לנכס הופכת זאת למעמד מרגש לאור היופי הראשוני שלהן. זו הסיבה שאנשי המכירות מעניקים את הדגשים החשובים ביותר בעת השיווק של כל דירה. הם מחזקים לדוגמה את היעילות של המטבח החדיש והפונקציונלי, חדרי האמבטיה הייחודיים שהוקשה בהם חשיבה רבה על נושאים אלמנטריים שעושים את ההבדל מול דירות אחרות, 

הזריחה או השקיעה מהמרפסת הגדולה ועוד.

 

כאן נכנס לתמונה אפקט הדירה החדשה, בדומה לאפקט הריח של המכונית החדשה שכולנו אוהבים. יש משהו ממש מפתה כי הכול חדש, נקי ויפהפה. אין היסטוריה לדירה, אין עקבות של דיירים קודמים ולכן זו הזדמנות של דיירים פוטנציאליים ליצור זיכרונות משלהם בפינת החמד שהם יצרו במרחב זה. 

 

עיצוב של נכסים 

 

דירות חדשות בנויות לרוב עם החידושים האחרונים בתחום העיצוב והטכנולוגיה. כמו דירה אשר מצוידת בתכונות של בית חכם, מערכות חסכוניות וחדישות כמו חימום תת רצפתי, מערכות אקולוגיות שחוסכות באנרגיה ומיטיבות עם הסביבה או אלמנטים עיצוביים חדישים, אנשי המכירות יקפידו להציג אותם במהלך המפגשים השיווקיים. 

 

מבחינת הבניין או המתחם, תמיד מקדמים את הימצאותם של אטרקציות שהקומפלקס מציע לבעלי הדירות. כמו לדוגמה בריכת שחייה, מכון כושר, חנויות, מעליות, אזורים משותפים ומתקנים אחרים. 

 

מיקומה של הדירה 

 

הדבר החשוב ביותר בעת בחירת דירות חדשות היא סביבת המגורים. המגמה של לקוחות פוטנציאליים רבים היא לרכוש דירה בשכונה חדשה ומתפתחת שיש בה את כל השירותים הקהילתיים והמסחריים עבורם ועבור ילדיהם. כמו לדוגמה בתי ספר מעולים, גישה נוחה לכל מקום, מרכז מסחרי, בתי כנסת, גני שעשועים, שבילי אופניים ועוד. כך כל אדם בוחר את הנכס שהוא המיטבי עבורו כשהוא מסתכל על כל ההיבטים האפשריים.