כאשר אתם מחפשים את נכס הנדל"ן המושלם, אחד הקריטריונים שעומדים על הפרק יהיה החלונות: גודלם, כמות האור שמכניסים הביתה, וגם- פתרונות הצללה שהם כוללים. כיום ישנם פתרונות הצללה מגוונים, כאשר אחד הפופולריים שביניהם אלו הם התריסים החשמליים. יש המון סיבות לכך שתריסים אלו הפכו לבחירה כל כך מבוקשת כמו למשל הרבגוניות, הפרקטיות וגם העיצובים השונים.

לכן כאשר אתם קונים נכס חדש, בחירת התריסים הנכונים לא רק יכולה לשפר את האסתטיקה של הבית, אלא גם את הפונקציונליות והנוחות. וכמובן שבמידה והנכס אינו כולל תריסים, תמיד כדאי להשקיע בהתקנת תריסים חדשים שיוסיפו המון יתרונות לחלל המגורים שלכם. 

למה דווקא תריס חשמלי?

בעת קנייה או עיצוב בית חדש, בחירת פתרון ההצללה הנכון חשובה לא פחות מבחירת הרהיטים או פלטת הצבעים המתאימה. תריסים חשמליים הפכו במהלך השנים האחרונות לאופציה ראשונה, בגלל כל היתרונות שהם מציעים, החל בפרטיות, דרך ביטחון ועל אלמנט דקורטיבי. אולם עם כל כך הרבה אפשרויות שיש שם בחוץ, זה רק טבעי שיהיה מאתגר להתמקד. לכן אספנו לכם כמה מהגורמים שעליהם לא כדאי להתפשר בזמן בחירת תריס חשמלי.

סוג התריסים

ישנם סוגים שונים של תריסים לבית, לכל סוג יש את התכונות והיתרונות הייחודיים לו. תריסים חשמליים כוללים עיצוב פשוט ומלוטש ולכן הם הפכו לבחירה הפופולרית בבתים רבים. הם קלים לתפעול, ומציעים רבגוניות שמאפשרת להתאים אותם לחדרים שונים בבית. 

יותר מכך, התריסים הקיימים זמינים בצבעים ודוגמאות שונים ובכוחם להוסיף סגנון ואישיות לכל בית. כיום תריסים מיוצרים גם מחומרים שונים וחשוב לזכור שהחומר שתבחרו ישפיע על העמידות, התחזוקה והמראה הכללי של התריסים, כמו גם על התכונות שהוא מציע. 

תכונות שכדאי לקחת בחשבון

בעת בחירת תריסים לבית קחו בחשבון את התכונות שיספקו לכם את מירב הנוחות והפונקציונליות. התריסים החשמליים מציעים המון נוחות מכיוון שהם מגיעים עם שלט או עם כפתור הפעלה, כך שתפעולם נעשה באמצעות לחיצת כפתור פשוטה, ולא על ידי מנגנון ידני. 

בנוסף, תריסים אלו מציעים שכבת הגנה נוספת לבתים, ופרטיות מקסימלית. יש תריסים אשר מציעים לכם שני מצבים – פתוח וסגור, בעוד שאחרים מציעים גם מצב שלישי, המאפשר להכניס אור ואוויר הבית גם כשהתריס סגור. ישנם תריסים שמתממשקים לבית החכם ולכל דגם יש תכונות ייעודיות שצריכות להיות מותאמות לצרכים שלכם, לאורח החיים ולאופי השימוש. 

התקנה ותחזוקה

התקנה ותחזוקה אלו פרמטרים מאוד חשובים אשר יבטיחו שהתריסים יחזיקו מעמד ויספקו את אותה מידת פונקציונליות לאורך זמן. לכן בחרו מתקינים מקצועיים אשר יבצעו את ההתקנה במומחיות, ותמיד כדאי לבחור בחברה אשר מספקת לכם מעטפת שירותים כוללת, החל בהתקנה, דרך תחזוקה שוטפת של התריסים ועד תיקון תריס חשמלי, הניתן במסגרת האחריות.

בחירת התריסים הנכונים ותחזוקה שוטפת על בסיס קבוע, לרבות ביצוע תיקונים בזמן, יבטיחו שתיהנו ממוצר איכותי ושימושי אשר יספק לכם את כל התכונות והיתרונות הנלווים.