השקעות נדל"ן נחשבות להשקעות בטוחות כבר מזה שנים רבות ומחירי הדיור שממשיכים ומטפסים עם השנים רק מוכיחים זאת שוב ושוב, כאשר גם אם ישנן תקופות מסוימות בו נראה כי ההשקעה מניבה פחות רווחים, הרי שבטווח הרחוק ובהשוואה להשקעות אחרות, הנדל"ן תמיד מנצח ולכבוד שנת 2022 ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על נדל"ן

נדל"ן בישראל

עולם הנדל"ן הוא עולם המוכר לכולנו, בין אם אנחנו מתעסקים בו בחיי היום – יום ובין אם יצא לנו לשמוע מושגים שונים שהפכו להיות חלק מהשיח של כולנו, במיוחד מושגים כמו נכסים, יוקר המחיה, עליית מחירי הנדל"ן, מחיר למשתכן ועוד ועוד. סיבה נוספת ההופכת את עולם הנדל"ן בישראל לכל כך מוכר הוא חלומם של רבים מאיתנו על רכישת דירה, בה נוכל להיות עצמאיים ולחסוך את כספי השכירות שאנחנו משלמים.

הנדל"ן בישראל מחולק למעשה לשני סוגים עיקריים:

  • נדל"ן פרטי – כאשר הנדל"ן מיועד למטרות מגורים בלבד, דירה להשקעה או דירה להשכרה לדוגמא, הרי שמדובר בנדל"ן פרטי, בו מבוצעות למעשה מרבית העסקאות בישראל.
  • נדל"ן מסחרי / תעשייתי – תחת סוג נדל"ן זה נכללים משרדים ונכסים המיועדים למסחר ולא למגורים, תחום שהפך למבוקש מאוד בעיקר בשל היציבות הגבוהה הנובעת מהשכירות ארוכת הטווח של נכסים אלו.

השקעות בנדל"ן

משקיעים רבים המחפשים אפיקי השקעה בטוחים ויציבים, פונים אל תחום השקעות הנדל"ן, הנחשב מזה שנים רבות לתחום השקעות מבוקש ובעל פוטנציאל בלתי נגמר. יחד עם זאת, כדי להשקיע בצורה חכמה שתניב רווחים משמעותיים, חשוב להבין כי ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על מחיר הנדל"ן ופוטנציאל הרווח העתידי שלו, ביניהם ביקוש והיצע, פיתוח עתידי (תחבורה מתקדמת שתעבור בסביבה, אזורי תעסוקה מתפתחים, תהליכי פינוי בינוי ועוד) ונכונות לקנות דירה מוזנחת ולהיכנס לתהליכי שיפוץ.

נדל"ן יוקרה

אחת המגמות הבולטות שניתן לסמן בשנת 2022 היא הביקוש האדיר שיש לדירות יוקרה, פנטהאוזים משקיפים לנופים עוצרי נשימה, וילות למכירה מרווחות ומעוצבות בטוב טעם ובצורה ייחודית.

נכסי יוקרה מתאימים בעיקר למגורים, אך יכולים להתאים גם להשקעה עבור משקיעים מחו"ל, כשנכסים אלו נמדדים על פי מספר פרמטרים עיקריים, ביניהם – מיקום גיאוגרפי, מספר חדרים, עיצוב ורמת גימור מהודרת.

ליווי עיסקי – תן למקצוענים לעזור לך

הטרנדים והמגמות השונות בעולם הנדל"ן יכולים להיות מבלבלים למדי ולגרום לעסקאות מפוקפקות להיראות כעסקאות משתלמות במיוחד, אך כיום, אין סיבה להתבלבל ולהשאיר מקום לספקות, בטח לא כשמדובר בעסקאות נדל"ן המערבות סכומי כסף נכבדים, כשניתן להיעזר בשירותי ליווי עיסקי, המעניקים לכם ראש שקט בכל הנוגע לתהליך איתור הנכס להשקעה, כמו גם תהליך הרכישה עצמה.

תהליך ליווי עיסקי מקיף יסייע לכם לנתח את כדאיות העיסקה, הרווח הפוטנציאלי הגלום בה ושימוש במתודולוגיות מקצועיות שנועדו להבטיח בצורה כמעט מדעית, כי אכן מדובר בהשקעת נדל"ן משתלמת ורווחית.