הבטחון האישי שלנו הוא בראש סדר העדיפויות וזה נכון לגבי כל אחד ובכל מקום. אך כשזה מגיע לבניין שלנו, בין אם מדובר בבניין המשרדים בו אנחנו עובדים ובין אם מדובר בבניין המגורים שלנו – אנחנו רוצים להרגיש הכי בטוח שאפשר בכל דקה של היום. אנחנו רוצים לדעת שיש מי ששומר עלינו תמיד ונותן לנו את השקט הנפשי שאנו כה זקוקים לו. מה שאנחנו צריכים למעשה, זה מוקד אבטחה אמין. 

 

כולנו רוצים לדעת שאנחנו נמצאים במקום בטוח, זה נכון אפילו יותר כשמדובר במקומות בהם אנחנו מבלים את רוב שעות היום שלנו – בניינים. זה יכול להיות בניין המשרדים בו אתם עובדים, זה יכול להיות בניין המגורים בו כל המשפחה שלכם נמצאת וזה יכול להיות כל בניין אחר – שמירה על הבטחון האישי ועל הנכסים עצמם, היא חשובה ומהותית בשביל שאנחנו נוכל לתפקד בחיי היום-יום שגם ככה מלאים בלחצים. 

אז מה הוא בכלל מוקד אבטחה? איך ניתן לבחור מוקד אמין? ולמה חשוב שיהיה אחד כזה לבניין מגורים? כל התשובות שייתנו לכם בטחון אמיתי במאמר שלפניכם. 

 

מישהו שומר עליי, תמיד

המטרה העיקרית והראשונית של מוקד אבטחה, היא לתת מענה בטחוני הן מניעתי והן במצבי חירום ומצוקה. ישנם פתרונות אבטחה רבים ובזכות הטכנולוגיה שעשתה דרך ארוכה גם בתחום האבטחה, הפתרונות רק מתרבים, משתכללים ויכולים להפוך גם את הבניין שלכם לבטוח הרבה יותר בכל שעות היום והלילה. 

 

חברת אבטחה איכותית ויעילה תמיד תרצה לשלב בין אותה טכנולוגיה חדישה, לבין כוח אדם איכותי ומנוסה. מכיוון שבסופו של דבר כאשר יש מקרה חירום, אין תחליף לאנשים מקצועיים שידעו לנהל כל תרחיש בצורה הטובה והמהירה ביותר. 

מה החשיבות של מוקד אבטחה בבניין שלי?

זה שכל אחד רוצה לחיות בבטחון מלא בבניין המגורים או בדירה שלו זה כמובן ברור וטבעי. 

אך מה היא באמת החשיבות של אותו מוקד אבטחה מקצועי

התשובה לכך היא שהחשיבות היא עצומה ונותנת מעטפת של בטחון בכל המובנים. 

 

פתרונות אבטחה יכולים לנטר ולתעד כל תנועה חריגה או חשודה בזמן אמת בבניין. זה מתחיל כבר בזיהוי הרכבים בשער החשמלי החיצוני או בכניסה לחניון הבניין, ממשיך בנעילה אוטומטית וחכמה של הדלתות והשערים החיצוניים, כמו גם פתיחה שלהם ובנוסף מתקיימת בקרה על כל העובדים או הדיירים שנכנסים ויוצאים מהבניין. 

 

זה לא הכל, ישנם גם גלאים שונים עם תפקידי ניטור ובקרה שונים, טלוויזיות במעגל סגור ואמצעי הקלטה, מצלמות אבטחה שונות, מנגנוני הרתעה שונים, מנגנוני התראה לגורמים הרלוונטיים, מוקד אזעקה לבניין, לחצני מצוקה במידת הצורך במקומות שונים ועוד. 

הרבה מעבר לרק אבטחה

בעידן של היום, בו מכשירים אלקטרוניים יכולים לעשות הרבה יותר מבעבר, חברות אבטחה רבות אימצו לחיקן את הטכנולוגיות החדשות ועושות בהן שימוש מדהים במוקדי האבטחה.

אותן מערכות ניטור או גלאים מתקדמים, עוזרים לנו בהרבה מקרים שונים שלא בהכרח קשורים לביטחון, אך בהחלט יכולים להציל חיי אדם, רכוש יקר ואת הנכסים שלנו עצמם. 

 

הנה מספר דוגמאות:

  • מערכות גילוי אש – מערכות אשר כוללות אמצעי כיבוי אש מתקדמים, זיהוי סימני עשן מוקדמים ויכולת לפעול בצורה מיידית על מנת להתריע בזמן ולצמצם את הנזק ככל האפשר. 

 

  • גלאי דליפת גז – דליפת גז בבנייני מגורים או משרדים יכולה להיות מסוכנת מאוד. גלאים ייעודיים יכולים למנוע אסונות על ידי זיהוי מוקדם והתראה על דליפות גז.

 

  • גלאי הצפות – הצפות הן בעיקר סכנה לרכוש ולדירות, אך יכולות להיות גם מסוכנות. גלאים מיוחדים יוכלו להתריע על כך לפני שהמים מגיעים לגובה שיגרום נזק רב. 

איך מוצאים מוקד אבטחה אמין ואיכותי? 

הכירו את קבוצת G1, החברה המובילה והמנוסה בישראל בתחומי האבטחה, הבטיחות והביטחון של כל בניין, מכל סוג ובכל מקום. קבוצת G1 צברה לאורך השנים ניסיון רב בתחום אבטחת הבניינים, כמו גם בהכשרה של צוות מנוסה, מיומן ומקצועי. 

 

השילוב בין כוח אדם איכותי ומקצועי לפתרונות הטכנולוגיים החדשים והמתקדמים ביותר שקיימים היום, הופכים את קבוצת G1 לחברה מובילה בתחומה. כך שאם גם אתם צריכים מוקד אבטחה אמין לבניין שלכם, אתם כבר יודעים למי לפנות.