הבית הוא המקום אשר בו אנחנו רוצים וגם אמורים לחוש הכי בנוח, הכי מוגנים והכי בטוחים. אז ברוב המקרים אפשר לומר שכל אחד חש הכי בבית בעולם כאשר הוא נמצא איך לא, בתוך הבית שלו פנימה. אך מה 'קורה כאשר הבית מאבד את החוזק שלו, היציבות והעוגן מתערערים ואנחנו חשים פתאום חשופים לגמרי? זה בהחלט עשוי לקרות במקרים של פריצות לבית או אפילו רק שמועות על פריצות וגניבות באזור המגורים. אזי התחושה נעשית ממש לא טובה ולא רגועה. אנחנו נרעדים מפני כל רשרוש וכל רחש של עלה ברוח גורם לנו לפרפורי לב. 

כאן בדיוק חשוב להכיר את האפשרויות להתגבר ולהתמודד עם התופעות מהסוג הזה. כי יש דרכים לחזק את הביטחון להגביר את התחושה של המוגנות כשאנחנו נמצאים בתוך הבית ולאפשר לנו לחיות את החיים לשנו בצורה הרבה יותר רגועה ובוטחת.

אחזקת מבנים

אז יש לנו כאן שני דברים. יש את האופציה הזו של אחזקת מבנים שהיא אופציה יעילה וטובה מאוד למי שרוצה לדעת כי בניין המגורים בו הוא מתגורר נמצא כל העת תחת אחזקה, פיתוח וגם אבטחה. בניין שמתוחזק ומתופעל על ידי צוות לאחזקת מבנים הוא בניין הרבה יותר בטוח. אין הרבה גנבים או גורמים פליליים אחרים שיעזו להתחיל עם בניין כזה. כי הם יודעים שהכול במקום מפוקח, הכל נמצא תחת עיניהם של צוות האחזקה ואין מצב למצוא פתח לביצוע מעשים פליליים.

מצלמות אבטחה 

הדבר השני הוא ליזום את התקנת המצלמות במבנה. מצלמות אבטחה בבניין מגורים הן דבר חשוב במיוחד. מצלמות האבטחה מעניקות לנו תחושה רגועה ובטוחה כאשר אנחנו ידועים כי כל הזמן גם כאשר אנחנו לא נמצאים באופן פיזי במקום, מצלמות האבטחה פועלות היטב והן חולשות על כל האזור ועל כל הפינות והנקודות הכי מרוחקות במבנה.

הכול תלוי כמובן בהתקנה ובאופן ההתקנה של המצלמות אך בגדול, אפשר לומר כי מי שאכן דואג להתקנה של מצלמות מהסוג הזה אינו מוותר והולך על הטוב ביותר.

הבית המקום הבטוח

בגלל שהבית חייב להיות האי הבטוח של כולנו וכאשר אנחנו נכנסים הביתה ונועלים מאחורינו את הדלת אנחנו צריכים להיות הכי רגועים והכי נינוחים בעולם, חושבה עלינו לעשות כל מה שרק אפשר על מנת להעניק לעצמנו את הרגיעה הזו. אז אולי במצב רגיל מצלמות האבטחה נראות מיותרות. אך האמת היא שבמציאות הנוכחית בה אנחנו חיים, לא מזיקה לאף אחד מאתנו כל השתדלות יתירה למען ביטחוננו האישי. המצב הביטחוני אינו מזהיר, גורמים פליליים ועבריינים משוטטים באין מפריע והביטחון שלנו נפגם קשות. שווה להשקיע בהתקנת מצלמות אבטחה וכדומה למען ביטחוננו.

 המאמר בשיתוף mysecurity.co.il/