משרדים קטנים למכירה

קבוצת SUN CHEN

משרדים קטנים למכירה – סן חן

תמונה של משרדים קטנים למכירה

משרדים קטנים למכירה

אתם מנהלים את המשרד שלכם כבר לא מעט שנים? משלמים שכירות בכל חודש מחדש והתחלתם לחשוב על אפשרות של אחרת, כמו למשל על האופציה של רכישת משרד קטן? האמת היא, שאתם צודקים. ראשית, קיימים היום לא מעט משרדים קטנים למכירה בכל הארץ, ושנית, אם אתם יכולים לשלם משכנתא או הלוואה במקום דמי שכירות, זה כמובן כדאי.

חשוב להבין: משרדים קטנים למכירה הם נדל"ן לכל דבר ועניין, וזה אומר שאחרי שתסיימו לממן את הרכישה הזאת, יישאר לכם נכס נוסף שיהיה רשום על שמכם בטאבו. יתרה מכך, אתם גם יכולים להחליט שאתם נכנסים לעולם ההשקעות בנדל"ן ולרכוש מספר משרדים קטנים למכירה, שכן מדובר על עסקה שיכולה להיות מאוד מניבה ומכניסה מבחינה כלכלית.

רכישת משרד קטן עבורכם או כהשקעה משתלמת

אלו שעובדים ממשרד מושכר יכולים להתחיל לבחון את החלופה, רכישת משרד קטן ולהפסיק להיות תלויים בשכירות מתמדת. יש לכך יתרונות רבים ובניהם:

  • אין צורך לשלם שכירות מדי חודש לאדם אחר ואין דאגה לכך שהשכירות תעלה.
  • כל השקעה במשרד כולל צביעה, הוספת ריהוט ועיצוב היא השקעה בנכס האישי ולא של מישהו אחר.
  • זוהי הזדמנות נפלאה להשקעה ופעמים רבות במחיר נמוך יחסית לנכסי נדל״ן אחרים.

מעבר לכך שכדאי לעצמאיים לרכוש לעצמם משרד, משקיעים יכולים גם כן להיכנס לתחום הנדל״ן בצורה מתונה ולמצוא משרד שיוכלו להשכיר אותו. בשנת 2020 חווינו מעבר לעבודה מהבית ורבים התחילו להרגיש צפיפות. הבתים הישראלים בדרך כלל אינם גדולים דיים כדי להחזיק חדר שישמש כמשרד ולכן היציאה למשרד עצמי מתאימה גם לשכירים.

איך בוחרים באיזה משרדים קטנים כדאי להשקיע?

עוד נקודה שחשובה מאוד להיות ערים לה, זה שאומנם יש הרבה משרדים למכירה שביניהם תוכלו לבחור, אך כמובן שמתוכם יש משרדים שיכולים להיות אטרקטיביים יותר מאחרים. לכן נשאלת השאלה: במה באמת כדאי לבחור ואיזה נכס יתאים לכם יותר? האם כל משרד יוכל להניב לכם את אותן התשואות אם תשכירו אותו לבעלי עסקים? התשובה היא, כמובן, לא.

לכן חשוב ומומלץ לשים לב לאינספור פרטים כאשר מנסים לבחור משרד שמשתלם להשקיע בו, כמו למשל:

  • המיקום – באיזו עיר ובאיזה אזור נמצא המשרד? המקום הסביבה היא סביבת משרדים ועסקים שתהיה כמה שיותר אטרקטיביים?
  • השכירות – כמה תוכלו לגבות עבור השכרת המשרד הקטן?
  • התנאים – האם אתם משכירים רק משרד קטן או גם חניה צמודה?
  • האזור – האם המשרד ממוקם על ידי מסעדות? האם הנגישות אליו נוחה? והאם נשקף ממנו נוף יפה?
  • שנת הבניה – האם מדובר על משרד שנבנה זה עתה או על משרד שנמצא בבניין עתיק וישן שצריך לשפץ?

ככל שתהיו ערים להיות פרטים בעת החיפוש אחר המשרד שבו אתם משקיעים, כך תוכלו כמובן להגדיל את הסיכוי שלכם לבחור את המשרד המשתלם ביותר עבורכם.

מצאת את הנכס שחיפשת?

עם סן חן ממש פשוט לבחור נכס >

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם

לגלריית הפרוייקטים שלנו

להגדיל את הערך של המשרד

חיפוש משרדים קטנים למכירה יכול להביא לתוצאות משתלמות במיוחד. ישנן שתי גישות שיכולות להתאים למשקיעים. הראשונה היא למצוא משרד במיקום אטרקטיבי שכבר ״מוכן״ להשכרה וכך ליהנות מהכנסות מידיות עם תשואה ברורה מראש. השנייה היא למצוא משרד במיקום שיכול להיות אטרקטיבי אך שעדיין אינו מוכן להשכרה.

במקרה השני אפשר לרכוש את המשרד במחיר נמוך יחסית אך יהיה צורך להשקיע כספים כדי להפוך אותו לבר השכרה או להשכיר אותו במחיר גבוה. שיפוץ, קל או מסיבי, יכול להעלות את הערך באופן מידי והמשקיעים יכולים להרוויח שכירות גבוהה יותר או לחלופין למכור את הנכס ברווח. שתי האפשרויות טובות כמובן וכל משקיע צריך לקבוע את המטרות שלו כדי להשיג את התשואה הרצויה.

להגדיר מטרות ולהשיג אותן

השקעה בנכס יכולה להעניק הכנסה פאסיבית לאורך זמן. כמובן, אין זה אומר שלא צריך להתעסק עם הנכס בכלל, אך משרדים רבים מושכרים לאורך שנים רבות לאותו עסק והבעלים של המבנה נהנים בדרך כלל מהכנסה קבועה ומרוגע. רכישה זו יכולה להתאים לאנשים שיש להם כספים שהם תוהים איך להשקיע, אנשים אשר רוצים לדאוג לפנסיה שלהם וגם כאלו שרוצים ליצור לעצמם פורטפוליו של השקעות נדל״ן.

רכישת משרד קטן יכולה להיות כניסה טובה לעולם הנדל״ן ובתנאי שהמטרות מוגדרות מראש. חשוב מאד להגדיר את הציפיות של הרכישה ושל הרווחים. בעוד שישנם משקיעים שחושבים בעיקר על הפנסיה ומעוניינים בנכס שבעיקר יממן את עצמו לאורך תשלומי המשכנתא, ישנם משקיעים שרוצים ליהנות מתשואה מידית.

כל מטרה יכולה להיות טובה וכל אחת טובה למשקיע אחר. המשותף לכל הוא החשיבות של הגדרת המטרות, התקציב, אזור ההשקעה המועדף וכל נתון אחר שיכול להיות רלוונטי. לצד כל זאת חשוב מאד למצוא את הצוות הנכון שיאתר את המשרד המתאים ביותר לציפיות. צוות שמכיר היטב את הנושא, שמתעסק בעסקאות מסוג זה ושמלווה את המשקיעים מהרגע הראשון ועד לאחר שהעסקה נחתמת.

בואו לקבל סיוע מהטובים ביותר בתחום

יצא לכם לשמוע על בעלי עסקים שבחרו להשקיע במשרדים קטנים אך בסופו של דבר הם לא יצאו לגמרי מרוצים? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע תרצו להימנע ממצב כזה. זו בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו תוכלו ליהנות משירות מעל ומעבר. את קבוצת סן חן הקמנו בשנת 1977 ומאז ועד היום אנחנו נותנים שירות וליווי לאינספור לקוחות שיוצאים מרוצים בכל פעם מחדש.

לכן, בין אם אתם רוצים לחפש משרד קטן להשקעה ובין אם אתם זקוקים לסיוע בכל מה שקשור למימון פרויקט מסוים, אתנו אתם בידיים טובות. המומחים שלנו מגיעים עם ניסיון עשיר מאוד ועם תודעת שירות גבוהה, כך שאין ספק שתצאו מרוצים לכל אורך הדרך.

בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם