אז מה באמת חשוב לבדוק לפני שרוכשים נכס? כל התשובות לפניכם.

במקרים רבים לפני רכישת נכס ניתן למצוא נזילות מים. לדוגמה, אם אתם מחפשים לקנות נכס ושמתם לב שיש ריח של טחב או עובש, אזי עלולה להיות נזילה בנכס. אם אתם מחפשים לרכוש בית חדש ורוצים לדעת האם יש נזילת מים בנכס מבלי שתצטרכו לשלם עבור בדיקה, אז אולי שווה לכם לנסות ולברר.

השאלה היא, האם כדאי לאתר נזילת מים לפני רכישת נכס? יש הסבורים שלא כדאי להתאמץ לאתר נזילות מים מראש. הם חושבים שהעלות של איתור ותיקון נזילות גוברת על היתרונות של רכישת נכס בפחות כסף. במובן מסוים, אנשים אלו צודקים. אם אתם מצליחים להתמקח על המחיר ולהורידו בעקבות נזילות מים, יהיה אפשרי להמתין לאיתור ולתיקון של אלו לאחר רכישת הנכס.  ישנן מספר דרכים עבור איתור נזילות מים, אך הדרך היעילה ביותר היא לאתר אותן לפני רכישת בית באמצעות מצלמות אינפרה אדום.

לאתר נזילות מים לפני רכישת נכס – המלצה

ניתן לאתר נזילות באמצעות מד מים ובדיקת נזילות בצנרת. אך אם תרצו לאתר אותם לפני רכישת הנכס, תוכלו להשתמש בגלאי נזילות מים (מצלמה תרמית). חשוב לדעת מהן הדרכים הטובות ביותר לאתר ולתקן נזילות מים בנכס.

ישנן שיטות רבות ושונות שניתן להשתמש בהן כדי לאתר ולתקן נזילות אלו, כאשר חלק מהשיטות יעלו לכם יותר מאחרות. הצעד הראשון יהיה להסתכל על האזור שבו אתה חושד שיש נזילת מים. כדאי לנסות ולמצוא כל סימן של נזילה או רטיבות סביב הנכס כגון עובש, קירות רטובים או אזורים לחים בתקרה. עוד על איתור נזילות מים בשורות הבאות:

מה אם איננו מוצאים סימני נזילת מים בנכס?

אם אינכם מוצאים סימני נזילה, כדאי שתתחילו בהסתכלות היכן נכנסת הצנרת הראשית לביתכם – לרוב זה יהיה מאחורי אחד הקירות שלכם. לאחר מכן יש לבדוק אם יש טפטוף של ברזים או טפטופים מגופי תאורה, מה שעלול להעיד על נזילה בגופים אלו.

השלב האחרון יהיה בדיקה באמצעות מצלמה תרמית אינפרה אדום. איתור נזילות מים הן בעיה שכיחה בענף הנכסים. הנזילות עלולות לגרום לנזק חמור ולכן חשוב למצוא ולתקן אותן בהקדם האפשרי. גג דולף הוא הסוג הנפוץ ביותר של נזילות מים, אך ישנם סוגים נוספים של נזילות שכדאי להיות מודעים אליהם. מים יכולים לחלחל דרך סדקים בקירות או רצפות, או אפילו דרך הבסיס של הפרקט שלכם.

הזמינו איש מקצוע לתיקון ואיתור נזילות מים

חשוב להזמין איש מקצוע בעל ניסיון בתחום איתור ותיקון נזילות מים למניעת נזקים נוספים. בשורה התחתונה, נזילות מים הן אחת הבעיות הנפוצות ביותר בנכס. הן עלולות לגרום נזק חמור לרכוש שלך וגם לבריאות שלך. לכן, חשוב לתקן אותן בהקדם האפשרי. ואם אפשרי, בהחלט עדיף לבצע איתור נזילות לפני רכישת נכס.