קניית משרד להשקעה

קבוצת SUN CHEN

דור ה-X,Y Z – הם בעליהם של חברות סטרארטפ ואינטרנט

אנחנו מדברים על דור ה-X, Y, Z זה הדור שאין לו סבלנות לשום דבר, שהוא מאמץ כל מכשיר סלולרי וטכנולוגיה חדשה ויש לו שאיפות גדולות. לעשות כסף, להתעשר, להגשים את עצמו. להמציא משהו. זהו דור שכבר בבית הספר לימדו אותם לחשוב לבד, והם עצמאיים מגיל מאוד צעיר. הם רוצים להיות אדונים לעצמם, לא רוצים לעבוד בשביל אף אחד ולכן הם הראשונים שיחפשו משרד להשכרה ובלב גוש דן, כך שאם אתם עשיתם מהלך של קניית משרד להשקעה, הוא לא יישאר ריק הרבה זמן. יש היום דרישה עצומה ובעיקר באזור המרכז למשרדים.

אם בעבר רק חברות גדולות שכרו משרדים, או אף היו בעליהם של מגדלי משרדים, היום מדובר גם בעסקים של עובד או שניים שזקוקים למשרד. כדי שתהיה להם פינת עבודה, כדי שהם יוכלו לקבל קהל ולקוחות. כדי שהם יוכלו למתג את עצמם במגדל משרדים יוקרתי וזה לכשעצמו כבר מוסיף להם כמה נקודות זכות.

כמו שאמרנו רוב הילדים הדיגיטליים פותחים היום משרדים כמו לחמניות טריות. משרדי שיווק באינטרנט, משרדי פרסום דיגיטליים, שיווק בגוגל, קידום אתרים כל משרד שנותן היום שירות פרסומי או שיווקי לאתרי אינטרנט.

למה כדאי ללכת על קניית משרדים להשקעה?

  • קניית משרד להשקעה, לעומת למשל השקעה בדירת מגורים, היא השקעה סולידית ללא כל סיכון, המבטיחה לכם הכנסה נאה מדי חודש ולשנים רבות. זו הולכת להיות ההכנסה שאתה תעשו טיול מסביב לעולם ותגשימו את החלומות שלכם.
  • ולמי שמשקיע במשרד, הולכת להיות הכנסה פאסיבית נאה מאוד, משום ששוכרי משרדים לא זזים ממקום למקום כל הזמן. הם מפתחים את העסק שלהם, סביב המיקום הגיאוגרפי והכתובת שלהם. הם יוצרים יחסים עסקיים גם עם השכנים שלהם, ולכן הם לא יזוזו מהמשרד שלהם, מה שאומר שאתם תקבלו את כספכם כל חודש בזמן.
  • השקעה ברכישת משרד היא השקעה בטוחה מכיוון שהוא כמו נכסים מניבים למכירה, וזה הרבה יותר מאשר רכישת דירה לצורך השקעה. יש הרבה מאוד תביעות על שוכרים שמגיעות לפתחם של בתי המשפט על נזק לדירות, הפרות חוזים ואי תשלום שכירות. במובן הזה אתם יכולים להיות שקטי- השקעה במשרד היא השקעה סולידית בטוחה ללא שום סיכון.

מצאת את הנכס שחיפשת?

עם סן חן ממש פשוט לבחור נכס >

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם

לגלריית הפרוייקטים שלנו

דו"ח סטארט אפ ניישן סנטרל מציג 6,673 חברות הייטק

מפת העסקים בישראל, ובעיקר מאז כניסת רשת האינטרנט שינתה לחלוטין את פניה. תחומי העיסוק הכי רבים הם בתחום הקמת חברות סטארט-אפ והייטק וכן חברות אינטרנט המעניקות שירותים לעסקים קטנים, גדולים ובינוניים.

קניית משרד להשקעה תפגיש אתכם עם לקוחות פוטנציאליים כמו סטארט אפים בתחום הבינה המלאכותית, חברות המפתחות טכנולוגיות למגזר העסקי. 17% מהחברות פונות לצרכן הקצה, שני שליש מהם שיווקו כבר מוצר, תוכנה או אפליקציה לשוק וכל החברות גייסו כ-6 מיליארד שקל כבר ב-2018 ב-681 סבבים.

קניית משרד להשקעה

קניית משרד להשקעה

היום פועלות בישראל 6,673 חברות סטארט-אפ והייטק כפי שפרסמה עמותת סטארט-אפ- ניישן סנטרל. כל חברה כזו פועלת מן מהסתם מתוך משרדים משלה.

ואם כבר בהייטק עסקנן, הולכת וכובשת הבינה המלאכותית את חברות הסטארט-אפ וכבר ב-2018 היו 1,150 חברות בתחום זה.

קניית משרד להשקעה תפגיש אתכם עם לקוחות פוטנציאליים כמו סטארט אפים בתחום הבינה המלאכותית, חברות המפתחות טכנולוגיות למגזר העסקי. 17% מהחברות פונות לצרכן הקצה, שני שליש מהם שיווקו כבר מוצר, תוכנה או אפליקציה לשוק וכל החברות גייסו כ-6 מיליארד שקל כבר ב-2018 ב-681 סבבים.

בואו נדבר, אנחנו פה בשבילכם

בואו נדבר,
אנחנו פה בשבילכם