רובנו נזקקים לסיוע במימון דירה חדשה, קל וחומר למימון דירה מיד שנייה. מימון לרכישת דירות בכלל ודירות מיד שנייה בפרט ניתן רובו ככולו ממוסדות בנקאיים בדרך של הלוואת משכנתה שההחזר שלה נפרס לאורך עשרות שנים. אם אתם עומדים להשלים את תשלומי המשכנתה או אם כבר החזרתם את כל סכום ההלוואה, אתם ודאי חושבים על רכישת נכס נוסף לצורך השקעה כדי להבטיח את עתידכם המשפחתי ואת עתיד ילדיכם. רכישת דירה מיד שנייה לצורך השקעה היא רעיון נהדר ובפרט אם אין לכם דירת המגורים שלכם אינה משועבדת. משקיעי נדל"ן רבים תוהים איך להשיג מימון שיספיק גם לרכישת דירה מיד שנייה וגם לעבודות השיפוץ שיידרשו בה. בואו נבדוק איך תוכלו להשתמש במשאבים הכלכליים שלכם כדי להשיג מימון לדירה נוספת.

האם אתם באמת מעוניינים במשכנתה נוספת?

עבדתם קשה כל כך במשך שנים רבות כדי לשלם את חובכם לבנק ולסלק את הלוואת המשכנתה. אף על פי שאתם מאוד רוצים להבטיח את עתידכם הכלכלי ולהשקיע בנדל"ן, קרוב לוודאי שתחשבו פעמיים לפני שתבחרו להיכנס להרפתקת משכנתה נוספת. מימון נדל"ן בדרך של הלוואת משכנתה הוא אכן אפשרות סבירה בשבילכם ובמיוחד אם צברת די הון עצמי לשם כך. אך אם אינכם מעוניינים בעוד כמה עשרות שנים של מחויבות לבנק ובכל זאת רוצים להשקיע בנדל"ן ולקנות דירה נוספת מיד שנייה, כדאי שתבררו אילו אפשרויות נוספות עומדות בפניכם.

הנכס שלכם יכול לעבוד לטובתכם

הידעתם שהנכס שלכם יכול לעבוד לטובתכם? דירת המגורים שלכם היא הקלף החזק ביותר העומד לרשותכם בבואכם לבקש מימון לצורך רכישת נכס להשקעה. איך? בקלות. אם אתם קרובים לסילוק הלוואת המשכנתה או כבר סילקתם את ההלוואה כולה, תוכלו לשעבד את הנכס שלכם לטובת הבנק המלווה ולקבל מימון בתמורה.

חשוב לדעת שבנק ישראל קבע שאי אפשר לקבל מימון בשיעור 100 אחוז לצורך רכישת דירה להשקעה. המימון במקרה יינתן אך ורק בשיעור של עד 50 אחוז. תוכלו להשלים את שארית הסכום בעזרת ההון העצמי שצברתם ובעזרת הלוואות ממוסדות בנקאיים וכן ממוסדות חוץ־בנקאיים. במקרים אלו מדובר בהלוואה רגילה שתינתן לכם בתמורה להצגת בטוחות.

הלוואות נוחות ממוסדות פיננסיים חוץ־בנקאיים

כדי לרכוש דירה מיד שנייה ולהבטיח שיישאר בידיכם די כסף לשיפוצה ולהכנתה למגורים כדאי שתשקלו לפנות לא רק למוסדות הבנקאיים המוכרים לכם אלא גם למוסדות פיננסיים חוץ־בנקאיים כמו חברות ביטוח וחברות אשראי. בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי מגמה מפתיע בתחומי המימון הנדל"ני, ואם פעם התחום הזה נמצא בשליטתם הבלעדית של המוסדות הבנקאיים, היום המוסדות החוץ־בנקאיים הפכו למשתתפים שווי ערך במשחק.

המימון החוץ־בנקאי הוא כלי רב ערך ורב עוצמה בידי כל מי ששואף לקנות דירה נוספת להשקעה, חדשה או מיד שנייה. תנאי ההחזר הנוחים של המימון החוץ־בנקאי, גמישותם של המוסדות הפיננסיים ונכונותם להקצות מימון למשקיעי נדל"ן פרטיים, מקילים על בעלי נכסים רבים ומסייעים להם להרחיב את הגב הכלכלי שלהם ולהבטיח את עתידם. רוצים להשיג מימון לרכישת דירה מיד שנייה? אל תהססו לפנות למוסדות החוץ־בנקאיים ולהסתייע בהם.