הנדלן היה ועודנו המקום הכי בטוח עבור משקיעים. אנשים שרוצים להפוך את הכסף שלהם לזהב, מבינים כי אפיקי ההשקעה הטובים ביותר הם בתחומי הנדלן.

לא משנה אם זה נדלן המשמש למגורים או נדלן המשמש למסחר בכל מקרה, נדלן הוא תמיד משהו ממשי יותר מכל השקעה אחרת במניות, בבורסה או במטבעות דיגיטליים.

שיפוצים – כך מעלים את הערך של נכסי נדלן

אם אתם רוצים להציע נכס נדלן למכירה, שווה לכם בהחלט לחשוב על שיפוצים של המקום לפני שאתם בכלל מציעים אותו למכירה. אין כמעט השוואה למחיר שתוכלו לקבל עבור נכס ישן ולא מטופל לבין המחיר שתוכלו לקבל על נכס שעבר עכשיו שיפוץ וחידוש. ככל שהנכס יהיה חדש יותר, הרי שהקונים הפוטנציאליים שלכם יסכימו ואף ירצו לשלם עליו יותר. מסיבה זו מבינים כיום משקיעים רבים כי שווה בהחלט להשקיע עוד כמה אלפים ולעיתים אפילו יותר, כאשר התמורה תבוא לידי ביטוי בעשרות אלפי שקלים. כי כך זה עובד עם נדלן.

שיפוץ מקצועי בלבד

חשוב להבין שאם אנחנו מדברים על שיפוצים, הרי שיש דרגות שונות בשיפוץ. גם תיקון קטן של צנרת מים בבית יכול להיחשב כשיפוץ אך כמובן גם חיתוך בטון או אפילו הסרה של קירות שלמים בבית נכנס לגדר שיפוץ. כך שבהחלט אפשר לומר כי שיפוצים זה שם כללי מידי המכיל טווח רחב מאוד של שיפוצים בסדרי גודל משתנים ובטווח מחירים רחב במיוחד.

בכל מקרה, לא ממש משמנה על מה אתם באמת הולכים, תמיד חשוב להיעזר באנשי מקצוע לכל תחום בו בחרתם להשקיע. רק עבודה מקצועית היא עבודה שמצדיקה את עצמה.

קידוח בטון – איך עושים את זה נכון?

קידוח בבטון היא משימה שכמעט כלאחד זקוק לה במהלך ביצוע עבודות או שיפוצים בבית. אנחנו צריכים את הקידוחים הללו בסיטואציות רבות ושונות. אם זה בעת התקנה של מכונת כביסה ואם זה כשאנחנו צריכים להעביר תשתית של קמין. אם זה התקנה של צינור הפליטה של מייבש הכיבסה ואם זה בעת התקנה של מזגנים. גם מרזבים צריכים קידוחים של חורים בבטון וגם תשתיות ביוב. בקיצור, הבנתם. הקידוח הינו קריטי ממש לצורך התקנה מדויקת ומסודרת של אלמנטים שונים בבית וחושב תמיד שהקידוח ייעשה באופן הכי מדויק והכי מושלם. רק כך מתקבלות התוצאות הרצויות בלי שיהיה צורך אחר כך בביצוע תיקונים.

השקיעו במקומות הנכונים

אנשים שרוצים לעשות כסף מהשקעות בנדלן חייבים ללמוד איך לעשות את זה בצורה שאכן תצדיק את ההשקעה ובאופן כזה שהנכס שלהם ירוויח יותר.

יש היום אפשרות להתייעץ עם אנשי מקצוע מתחום התיווך או אפילו מתחומי השמאות וכך אפשר לקבל אינדיקציה לגבי הנכסים המוצעים. זה מה שגם יעניק לכם את הכלים לדעת מתי כדאי לשפץ ולשדרג את הנכס ומתי זה יהיה מיותר.