בין אם אתם רוצים להיכנס להשקעות נדל"ן או שיש לכם כבר תיק השקעות ומחפשים דרכים להצמיח את העסק שלכם, עבודה עם יועץ נדל"ן היא אופציה.

תרצו להיות בטוחים שהחברה שאיתה אתם עובדים היא בעלת מוניטין ובעלת רקורד של אספקת תוצאות. אם לא, כדאי שתשקול לפנות לחברה אחרת כדי לעזור לך עם צרכי השיווק שלך.

זיהוי הצרכים שלך
בין אם אתה יזם שואף או איש מקצוע ותיק בתחומך, זיהוי הצרכים שלך יכול לעזור לך להחליט לאיזה כיוון ללכת. כדאי גם לשקול אילו שירותים ומוצרים ברצונך להציע, כמו גם את השיטות החסכוניות ביותר של מוסר אותם. זה יבטיח שאתה לא משלם יותר מדי עבור שירותים שיחנוקו את הצמיחה שלך. באופן דומה, הקפד לקחת את הזמן כדי להבין היכן נמצא שוק היעד שלך וכיצד הם מבצעים את חיפוש הנכס שלהם, שכן זה יעזור לך בשיווק השירותים שלך בצורה יעילה.

פיתוח אסטרטגיה
פיתוח אסטרטגיה הוא קריטי לכל עסק, אך במיוחד בתחום הנדל"ן. זה יעזור לך לדעת היכן להתחיל, באילו אתגרים אתה עלול להתמודד וכיצד להתמודד איתם. זה גם יעזור לך לתכנן את התקציב שלך ולקבוע באילו אפיקי שיווק לשאוף.

אחת הדרכים הטובות ביותר לפתח אסטרטגיה היא לבחור נישה שרלוונטית לשוק שלך. זה עוזר לבנות את האמינות שלך, שהיא חיונית למשיכת לקוחות חדשים. זה יכול גם להיות מועיל להיות מומחה בתחום מסוים או דמוגרפי. לדוגמה, אם אתה מעוניין לעזור לרוכשי דירה בפעם הראשונה, מקד את מאמצי השיווק שלך בחשבונות מדיה חברתית ואתרים הפונים לקהל זה.

כדאי גם לשקול למנף מדיה שהרווחת, בתשלום ובבעלות עבור אסטרטגיית שיווק הנדל"ן שלך. זה יעזור לך לפזר את תקציב השיווק שלך בערוצים שונים כדי להפחית את הסיכון הכולל שלך. מדיה שהושגה כוללת פעילויות כגון אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מדיה חברתית ושיווק בדוא"ל. מדיה בתשלום, לעומת זאת, היא גישה מבוססת ביצועים יותר ובדרך כלל כוללת מודעות בתשלום לפי קליק או באנרים.

לבסוף, כדאי לשקול ליצור רשימת לקוחות. זה יאפשר לך ליצור מערכת יחסים עם לקוחות עבר, מה שיקל על מכירת בתיהם הנוכחיים ולמצוא להם חדשים בעתיד. זה חיוני מכיוון שאם עזרת להם למכור או לקנות את ביתם, סביר להניח שהם יפנו אותך לחברים ולמשפחה שלהם. יתר על כן, סביר יותר שהם ישתמשו בך שוב בעתיד.

זיהוי בעיות פוטנציאליות
תעשיית הנדל"ן מורכבת, וצריך הרבה עבודה קשה כדי להישאר בפסגת המשחק. עם זאת, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שהעסק שלך ישגשג בטווח הארוך. זה כולל שימוש בתוכנות וגאדג'טים כדי לייעל משימות כמו הנהלת חשבונות, ניהול מזומנים ושיווק השירותים שלך. דוגמה טובה היא Buildium, פלטפורמה מבוססת ענן לניהול הנתונים הפיננסיים והלקוחות של החברה שלך. זה רעיון טוב לבדוק את זה באמצעות גרסת ניסיון בחינם. שימוש בכלי זה יחסוך לך זמן וכסף בטווח הארוך. אולי תוכל גם לאסוף כמה טיפים וטריקים שימושיים לאורך הדרך. החלק הכי טוב? תוכנה זו תוכננה במיוחד עבור מגזר הנדל"ן, כך שזה הימור בטוח לביצועים טובים.

פיתוח פתרונות
יועץ עסקי לעסקי נדל"ן אחראי על יצירת פתרונות לצרכי החברה ולמטרותיה. פתרונות אלו עשויים לכלול הכשרת עובדים, גיוס ופיטורי עובדים, או פיתוח קו מוצרים חדש. עבודה זו דורשת לעיתים קרובות את היכולת לנהל משימות רבות ושונות בו-זמנית, ולכן חשוב ליועץ עסקי להיות בעל הכישורים הדרושים לעשות זאת ביעילות.

לאחר שזוהתה בעיה ופותחה אסטרטגיה, הגיע הזמן לפתח את הפתרון שיפתור אותה. זהו תהליך שמתחיל בדרך כלל בסינתזה מחקרית המפרטת את הממצאים מכל מאמצי המחקר שלך, ומסיקה מסקנות כדי לתמוך בהם. סינתזה זו צריכה גם לשרטט את הצעדים שיש לנקוט כדי ליצור פתרון שיהיה מוצלח.

לאחר פיתוח הפתרון, עליך לבדוק אותו. ניתן לעשות זאת על ידי יישום זה בסביבה אמיתית וקבלת משוב מאנשים. תהליך זה ידוע בשם איטרציה, והוא שימש לפיתוח כמה פתרונות מצוינים בעבר.

תהליך זה עשוי להעלות שאלות מנחות נוספות צריך לחקור לפי רצונו, לכן חשוב לחזור על הסינתזה באופן קבוע כדי לעדכן אותה. זהו זמן מצוין ליצור אבות טיפוס של הפתרון, ומומלץ גם לדבר עם מחזיקי עניין על מה לדעתם יעבוד הכי טוב עבורם.

פיתוח פתרונות יכול להיות תהליך קשה. זה דורש יכולת לארגן ולתאם מספר רב של משימות הקשורות זו בזו לאורך תקופה ארוכה, מה שיכול להוות ניקוז על משאבי הארגון. זו הסיבה שיכולה להיות מועיל להוציא את התהליך למיקור חוץ לחברה כמו Baker Tilly. צוות המומחים שלנו יעזור לכם להניע את תהליך הפיתוח קדימה בצורה מבוקרת ומתואמת, ויאפשר לארגון שלכם להתמקד בעסק הליבה שלו בזמן שאנו דואגים לכל השאר.