לא פעם עולה צורך בביצוע עבודות בבטון. מסור היהלום הוא הכלי שבעזרתו מגיעים לתוצאות הכי טובות.

ניסור קיר בטון

הניסור נעשה בעזרת דיסק יהלום גדול שמחייב ידע ומיומנות בהפעלה שלו בפועל. חשוב לזכור כי ניסור של קיר בטון מלווה לרוב בנפילה של חלקי בטון כבדים מה שעלול להוביל לנזקים חמורים למבנה וכמובן גם לסובבים.

כאשר אנחנו באים לנסר קיר בטון, אנחנו מתאימים את אמצעי החיתוך על פי אורך ועובי של קטע הבטון המיועד. הניסור נעשה בעזרת מסור דיסק משונן המופעל על ידי מנוע חשמלי כאשר באופן כזה מתקבלות התוצאות הרצויות במינימום זמן ומקסימום דיוק ואסתטיקה.

קיימים מגוון מסורים המשמשים לצורך ניסור בטון במרכז או חיתוך של קירות בטון כאשר לרוב ההבדל בא לידי ביטוי בגודל של המסור כמו גם בעיצוב של המכשיר. ישנם כלי חיתוך ידניים וישנם גם מסורים הידרואלים אותם מקבעים לקיר המיועד לניסור והם נשלטים מרחוק.

ניסור צינורות בטון

צינורות הבטון חבויים מתחת לפני הקרקע והם משמשים לצורך בניית תשתיות מים, תקשורת, חשמל ועוד. מדובר בצינורות גדולים וחזקים במיוחד. הצינורות הללו הודות לחוזק שלהם מסוגלים לתת מענה לאורך זמן. כאשר משפצים את התשתיות או מרכיבים תשתיות חדשות, עולה לא פעם צורך בניסור של אותם צינורות על מנת שהם יותאמו לאזור שם הם אמורים להיות. הצינורות הללו הם בעלי קוטר גדול במיוחד ויש להם גם עובי וחוזק מיוחדים. בעזרת מסור יהלום מתקבלות תוצאות מדויקות ומהירות.

ניסור מרפסת

בגלל שהמרפסת לרוב תלויה באוויר, נוהגים לבנות אותה תוך חיזוק של קורות ושל ברזלים. כאשר עולה צורך בניסור של המרפסת, הנתונים הללו הופכים להיות אתגרים שחובה לקחת בחשבון. ניסור מקצועי ייעשה תוך שמירה על כל הסביבה ועל המבנה.

ניסור קרניז בטון

לרוב מתבצע הניסור בעזרת המסור האוטומטי. לשם כך קודחים מסילה מיוחדת במקום שם נדרש החיתוך, מתקינים את המסור אל המסילה שהוכנה והמפעיל יבצע את החיתוך בעזרת השלט הרחוק שבידיו.

באופן כזה הקרניז ינותק ממקום חיבורו בקלות, במהירות ובבטחה.

ניסור סלעים

בעת ביצוע עבודות שטח שונות לצרכי בנייה, עולה לא פעם צורך בפינוי אבנים וסלעים גדולים וקשים. הסלע דומה מבחינת החוזק שלו לבטון ועל כן הדרך להתמודד אתו מחייבת שימוש בשיטות שבמקור נועדו לצורך ריסוק וניסור של בטון.

בכל סוגי העבודות שמנינו לעיל, יש גם את החיבור של המסור לזרם מים כאשר הניסור נעשה יחד עם זרימה של מים. מה שמוביל לכך שהאזור נאשר נקי מאבק שמסתפח אל המים וכך גם העובדים והאנשים במקום לא מוצאים את עצמם שואפים אוויר המזוהם בחלקיקי בטון מסוכנים.

יש להקפיד על פנייה אל חברה מקצועית ובעלת ניסיון שתבטיח תוצאות מושלמות!