כל אחד רוצה להיות עשיר כמה שאפשר אך רובנו לא נולדנו למיליונרים וזה אומר שאנו צריכים לעבוד קשה בשביל להיות עשירים. אז מהי הדרך שבה אפשר להגיע לעושר? אם כן יותר ויותר אנשים מבינים כי שוק הנדל"ן הוא המפתח ללהיות עשירים. הנדל"ן עלה בשנים האחרונות בצורה דרמטית ונראה כי המגמה הזאת תימשך.

העניין הוא שפעמים רבות אין לנו כסף פנוי בשביל השקעה בנדל"ן ואז עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות בכדי להתמודד עם הבעיה הזאת? אם כן מה שאנו יכולים לעשות זה לקחת הלוואות נדלן לטווח קצר וארוך. הלוואה תאפשר לנו לקנות נכס, להשכיר אותו ואז לשלם על ההלוואה שלקחנו. לכן אם אתם רוצים לקנות נכס בהחלט כדאי לכם לברר פרטים על הלוואות וכך תצליחו לממן את הנכס ולהגיע לרווחה כלכלית.

האם זה משנה ממי אני לוקח הלוואה?

עולה השאלה האם זה משנה אם אני לוקח הלוואה מקרן פנסיה, בנק, חברת כרטיסי אשראי או חברה חוץ בנקאית למימון? אם כן אנו חייבים לציין כי זה מאוד משנה. עליכם להבין כי בין החברות שהזכרנו כאן יש הבדלים עצומים בשיעור הריבית שאנו משלמים.

ההבדלים הללו יכולים להסתכם במאות שקלים בחודש ולכן כדאי לבחון לעומק מהיכן אנו לוקחים את ההלוואה שלנו. אנו מציעים לכם לא לקפוץ על הראשונים שמציעים לכם הלוואה אלא לדבר עם חברות נוספות המציעות הלוואות וכך לבחור את ההלוואה המשתלמת ביותר שיש. נציין כי פעמים רבות קרן הפנסיה שלכם מציעה את ההלוואה בתנאים הטובים ביותר שיש וזאת מכיוון שיש לה בטוחה מכם בדמות כספי הפנסיה שאתם מחזיקים אצלה.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני לוקח הלוואה?

נאמר כי אתם לוקחים הלוואה, על מה אתם צריכים להסתכל לפני שאתם חותמים על החוזה? אם כן אתם צריכים קודם כל כפי שבוודאי הבנתם כבר לבחון לעומק את הריבית שנותנים לכם ועליכם לבחון האם זו ריבית משתנה או קבועה.

כדאי לכם גם לבחון את הסדרי התשלום על ההלוואה ולאיזה זמן החזר ההלוואה יהיה. כמובן שאתם צריכים גם לבחון את גודל ההלוואה ולראות כי היא מספיקה לצרכים שלכם. עוד דבר שכדאי לעשות זה לברר פרטים על החברה שמעניקה את ההלוואה וזאת בכדי שבמקרה של בעיה עם ההחזרים תהיה לנו כתובת שאיתה נוכל לדבר.

האם כדאי לי לקחת הלוואה מחו"ל?

עליכם לדעת כי הלוואה לוקחים רק מגוף ישראלי ולא מחברה מחו"ל וזאת מכיוון שיש קושי עצום להתנהל מול חברה מחו"ל. חשוב מכך עליכם להבין כי חברה מחו" לא כפופה לנהלים ולפיקוח של הרשויות בישראל ולכן היא יכולה לעבוד עליכם בענק וזה אומר שהלוואה לוקחים רק אבל רק מחברה ישראלית ולעולם לא מחברה מחו"ל.