שולחנות מתאימים למשחק פוקר

שולחנות מתאימים למשחקי פוקר מגיעים במגוון גדלים, צורות וצבעים. לחלקם אפילו רגליים מתקפלות המאפשרות להעביר אותן בקלות ובמהירות.

שולחן הפוקר המתומן הזה מכיל שמונה שחקנים כשהוא בשימוש ומתקפל כך שיתאים לארונות קטנים או למושב האחורי של מכונית קומפקטית. הוא כולל גם משענות זרועות מעור מלאכותי ומחזיקי כוסות בכל עמדת שחקן, כמו גם משטח עסקה ירוק.

קיבולת ישיבה

קיבולת הישיבה של שולחן פוקר 7XL היא גורם חשוב לכל משחק. באופן אידיאלי, אתה רוצה להושיב לפחות שישה שחקנים, אם כי יותר עדיף. כשאתה בוחר שולחן פוקר, חפש אחד עם כמות נדיבה של מקום ובנייה יציבה. צריך להיות לו גם מסילה מסביב לקצה שתציע לשחקנים מקום להניח את הידיים והידיים בזמן המשחק. בנוסף, המעקה צריך להיות מרופד ובעל תמיכה מספקת כדי לעמוד בשימוש של שחקן.

בין אם אתה מארח את החברים שלך לערב פוקר או מתאמן כדי להפוך למקצוען, אתה צריך את השולחן הנכון לשחק בו. ניתן לרכוש שולחן פוקר בסיסי בפחות מ-100$, אבל תצטרכו להוציא יותר כסף על מופע ראווה איכותי שירשים את האורחים שלכם. אתה יכול אפילו למצוא שולחן פוקר קבוע ברמה גבוהה באלפי דולרים אם אתה מוכן להשקיע בהתקנה איכותית.

ישנם שולחנות פוקר רבים ושונים זמינים בשוק, לכן חשוב לקחת בחשבון את הצרכים שלך לפני ביצוע רכישה. אם יש לכם מקום מוגבל, חפשו שולחן פוקר מתקפל שיכול להיכנס בקלות לארון או לאזור אחסון אחר. שולחן פוקר מתקפל נוח יותר מאשר קבוע, וניתן להשתמש בו בבית או בבר או בפאב.

רוב שולחנות הפוקר הם מלבניים, וחלקם מתומנים. המגוון המתומן נועד בדרך כלל להושיב עד 8 שחקנים. סוג שולחן זה פופולרי בבתי קזינו רבים ובחדרי פוקר. בעבר, שולחנות פוקר מתומנים היו עשויים מעץ, אך כיום הם עשויים לרוב מחומר מרוכב.

שולחן פוקר טוב הוא יציב ועשוי היטב, כך שהוא יחזיק מעמד לשנים הבאות. זה גם צריך להיות קל לקפל ולהיצמד למקומו, מבלי לצבוט אצבעות. זה גם צריך להיות קל משקל עבור ניידות.

אם אתה מתחיל, ייתכן שתהיה מעוניין ברכישת שולחן פוקר מתקפל כדי לחסוך מקום וכסף. קל להגדיר את השולחנות הללו ויספקו לך מקום נהדר לתרגל את כישוריך. אם אתה גיימר רציני, כדאי לשקול להשקיע בשולחן פוקר קבוע במקום בשולחן מתקפל.

משטח שולחן

אם אתה שחקן פוקר הארדקור, אתה צריך לשקול את המשטח שבו תשחק לילה אחר לילה. יש הרבה אפשרויות שונות, כולל פריסות לבד רגיל והבד המהירות המותאם היוקרתי יותר. האחרון עשוי מסוג חלקלק של פוליאסטר והוא החביב על שחקנים מקצועיים רבים. הוא עמיד יותר מלבד סטנדרטי ומטפל היטב במשקאות שנשפכו. עם זאת, חלק מהשחקנים שאינם רגילים למשטח עשויים להתלונן על כך שהקלפים מחליקים מהר מדי ולפעמים עפים מהשולחן.

רוב שולחנות הפוקר מגיעים עם מגוון תכונות אחרות שיעזרו לך להתאים אישית את חווית המשחק שלך. לדוגמה, אתה יכול למצוא דגמים עם מחזיקי כוסות כדי לשמור על המשקאות שלך מהדרך בזמן שאתה משחק. לחלקם יש אפילו עמדת דילר קבועה, מה שיכול להיות תכונה נהדרת אם אתה רוצה להגדיר אדם אחד בתור הדילר לכל המשחק. תכונה מועילה נוספת היא מגש צ'יפס, שניתן למקם בצד השולחן כדי לשמור על הצ'יפס שלך מאורגן ובהישג יד.

בנוסף למשטח הבסיסי, תוכלו למצוא גם מגוון רחב של גימורים וטקסטורות לשולחן שלכם. ישנם אפילו שולחנות ניאופרן בעלי ריפוד קצף עם תאים סגורים, הדומה לחומר המשמש בחליפות צלילה ויכול לסלק לחות. ניאופרן הוא גם עמיד בפני כתמים, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור משפחות או אנשים שלעתים קרובות לשפוך את המשקאות שלהם.

גודל שולחן הפוקר שאתה צריך תלוי בכמה אנשים יושיבו סביבו. אם אתה מארח קבוצה גדולה של שחקנים, אתה צריך ללכת עם שולחן גדול יותר כדי להכיל את כולם בנוחות. באופן כללי, שולחן צריך להיות לפחות 3 רגל (0.9 מ') ריבוע כדי שיהיה נוח לכל השחקנים.

אם אתם מחפשים אפשרות קומפקטית יותר, שקול שולחנות מתומנים. בדרך כלל קל יותר להתאים אותם בחללים קטנים יותר מאשר שולחנות סגלגלים, והם עדיין יכולים להושיב 4-6 שחקנים בנוחות. יש להם גם את היתרון של החלפת עיקולים בקצוות שטוחים, מה שיכול להפוך אותם ליעילים יותר משולחנות עגולים.

חומרים

כאשר אתה מחליט לבנות שולחן פוקר משלך, חשוב לבחור את החומרים הנכונים. החומרים הטובים ביותר הם יציבים ועמידים. הם גם נראים נחמדים וקלים לעבוד איתם. אם אין לך הרבה ניסיון בעיבוד עץ, ייתכן שיהיה קשה להשיג את התוצאות הרצויות לך. עם זאת, אם יש לך כישורי עשה זאת בעצמך בסיסיים וכלים טובים, הכנת שולחן פוקר משלך יכולה להיות פרויקט מתגמל ודרך מהנה לבלות זמן עם חברים.