אנשים רבים חולמים על נכס חדש בין שמדובר בבית נעים, בין שמדובר בנכס מסחרי, ובין שמדובר בנכס להשקעה. בעולם המודרני הדרך לבעלות על נכס עוברת דרך המימון הבנקאי או החוץ­־בנקאי. אומנם יש אפשרויות רבות למימון נכסים, אך לא כולם יודעים בהכרח איזה מימון מתאים להם. במאמר זה נענה על אחת השאלות הנשאלות ביותר בעולם – איך לממן נכס חדש, ונתמקד בכל הדרכים שמובילות אליו. מוכנים להגשים חלום? הגעתם למקום הנכון.

הספקטרום של מימון נכסים

מימון נכסים הוא שם כולל להלוואות מסוגים שונים שאפשר לקבל במוסדות פיננסיים מובילים. יש אפשרויות מימון רבות, וכל אפשרות מתאימה לצרכים אישיים ולנסיבות שונות. אחת האפשרויות הנפוצות למימון נכסים היא הלוואה ממוסד בנקאי או ממוסד חוץ־בנקאי. ההלוואה עוזרת ללווים לרכוש נכס ולהחזיר את החוב ואת הריבית הנלווית אליו בתקופה מוגדרת. לווים יכולים להגיש בקשה להלוואה אישית או להלוואה עסקית לפי הצרכים שלהם ולפי ייעוד הנכס. משכנתאות, לעומת זאת, הן מימון פרטני המיועד לרכישת נכס בלבד וניתן ללווים בבנקים או במוסדות החוץ־בנקאיים. אם תתייעצו עם יועצים פיננסים שהם מומחים למשכנתאות כמו לוגין פייננס – LOGIN FINANCE, תבינו שמשכנתאות מסייעות ללווים לרכוש דירות או נכסים ולשלם בעבורם במשך תקופה ארוכה. תקופות ההחזר של משכנתאות הן בדרך כלל ארוכות מאוד – 15 עד 30 שנה – ולכן הן מתאימות ללווים שלא יכולים לשלם על הנכס מראש וצרכים לפזר את התשלומים לאורך זמן. הנכסים עצמם הם בטוחות למשכנתה, והמוסדות המממנים יכולים לקבל בעלות עליהם אם הלווים אינם עומדים בתנאי ההלוואה.

הדרך למימון נכסים עוברת אצל היועץ הפיננסי

ללא ספק, הדרך למימון נכסים עוברת אצל היועצים הפיננסים. למה? משום שלאנשי מקצוע אלה יש הידע והניסיון הדרושים לניווט בעולם המורכב של המימון, ובגלל שקבלת מימון היא מחויבות כבדת משקל, והלווים צריכים להבין את מלוא המשמעות שלה. היועץ הפיננסי יכול לעזור לכם להעריך את מצבכם הפיננסי – לבחון את ההכנסות שלכם, להשוות אותן להוצאות ולבדוק את היסטוריית האשראי שלכם ואת ההתחייבויות הפעילות בחשבונכם. היועץ הפיננסי בקיא במסלולי ההלוואות השונים המוצעים במוסדות הבנקאיים והחוץ־בנקאיים, ויודע לחשב את שיעורי הריבית, העמלות והקנסות ולכוון אתכם למסלול המתאים ביותר. לדוגמה, אם אתם רוצים לרכוש דירת מגורים, היועץ הפיננסי יציע לכם מסלול של משכנתה סטנדרטית; אם אתם מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית, היועץ יפנה אתכם להלוואות עסקיות למימון נכסים מסחריים; ואם אתם רוצים להשקיע בנדל"ן כדי לגוון את תיק ההשקעות שלכם, היועץ הפיננסי ימליץ על הלוואות שמתאימות למשקיעי נדל"ן.

להגשים את חלום הנכס

כדי להגשים את חלום הנכס אין ברירה אלא לעבור את משוכת המימון בבנק או במוסד חוץ־בנקאי. יש אפיקי מימון רבים שתוכלו לשקול לפי הצרכים שלכם ומצבכם הפיננסי. עם זאת, מומלץ שלא תצאו לדרך הזאת לבד; בקשו ליווי וסיוע מיועצים פיננסים שילוו אתכם בדרך המורכבת הזאת ויעזרו לכם לממש את חלום הנכס.